Pages

Gornji oglas

Tuesday, October 22, 2013

Flormar Glitter GL02 Oje

Ojeleri genel olarak severim. Renk renk oje şişeleri benim için hep cazip olmuştur ama bugün size öyle bir ojeden bahsedeceğim ki ben bayıldım. O kadar sevdim ki bayram öncesi  Samsun'a giderken tırnaklarımı süsledi. Flormar’ın Glitter koleksiyonuna ait GL02‘den bahsediyorum.
Genel olarak koyu renklere takılırım. Simler, pullar hiç bana göre değildir ama bu oje benim gönlümü kazandı diyebilirim. Diğer ışıltılı ojelere göre farkı bana göre çok fazla. Bir oje hem ışıltılı hem sade olabilir mi? Kesinlikle Flormar Glitter GL02 Oje ile bu mümkün. Güneşe çıkınca göz alıcı ışıltılar saçan oje kapalı alanlarda sade bir pempe tonu hakimiyeti ile tırnakları süslüyor. Oje  pembe büyük pullar ve minik, yuvarlak, holografik parlayan simler içeriyor. Her renk ojenin üzerine gidebilecek şahane bir  topcoat olabilecek cinsten.  resmi yolda çektim biraz bozuk çıktıysa affola :)
Oylarınıza talibim 
Şuan 'En Çalışkan Blog' kategorisinde yarışmacıyım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.  oy vermek kesinlikle ücretsiz ve sadece 1 dakika sürüyor. Benim için 1 dakika ayırırsanız çok mutlu olurum. 

http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/58034.htm Teşekkürler

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.