Pages

Gornji oglas

Sunday, December 8, 2013

İçerik Değişimi !

Sevgili dostlarım, takipçilerim, sevenlerim,sevmeyenlerim..Gördüğünüz gibi zamanla blogun içeriği epey değişti. Sizlerden o kadar fazla mutsuz mailler alıyorum ki artık bir açıklama yapmanın zamanı geldi. 

Bildiğiniz gibi ağustos ayından beri Sabah gazetesinin Günaydın ekinde yazıyorum. Hem de büyük bir mutluluk ve keyifle. Sevgili Şengül Balıksırtı 'nın bana güvenmesi ve hayatımın en kısa iş görüşmesini yapmam sonucu burdaki yazılarım Sabah 'ın Günaydın ekine taşınmış oldu. Yıllardır burada konu ettiğim piştiler, şıklar, cadı kazanlıklar her hafta pazar günü Sabah gazetesinde. Tabiki bu işin bazı kuralları da var. Mesela konular gazeteye çıkmadan burada yer veremiyorum. Gazeteye çıkdıktan sonrada buraya koymayı bir süre denedim ama ne yalan söyleyim kolaycılık geldi ve ısınamadım. Yeni konular bulup sadece bloga koymakta sandığınız kadar kolay değil. Ve benim tüm bu işleri tek başıma yürüttüğümü ve bir de kendi işimin başında olduğumu unutmayın lütfen. Bunun yanısıra farklı konsepte yeni projelerim de var. Sizlerle bu platformda eskisi gibi olamamamın açığını elimden geldiğince instagram ile kapatmaya çalışıyorum. Sonuçta kullanımı az zaman alıyor ve takipçilerimle çok daha aktif bir iletişim içinde oluyorum. 

Kısaca blogumda bundan sonra gittiğim davetlerden görüntüler, mini röportajlar, keşfettiğim yeni markalar, adresler vs. gibi başlıklar yer alacak. Bir nevi moda&sosyete konsepti life&style 'a dönüşecek. Yazılarım eskisi gibi tamamen benim ağzımdan ve benim kişisel düşüncelerimle bezeli olacak. Bir nevi iş bölümü olacak. Şıklarım ve cadı kazanlarım gazetede bolca konu edilecek. Çok beğendiklerime zaten instagram da yer veriyorum. Arada hediye çekilişlerim bile oluyor, kaçırmayın derim :)

Şunun altını özellikle tekrar çiziyorum; blogun eski trafiğinde olmaması sizlerden uzaktayım demek değildir. Zamansızlık, anlaşmalar, yeni projeler, kurallar ve tüm bu sosyal medya işlerini tek başıma yürütmem sebebiyle blog farklı kollardan olsa da aslında eskisi gibi ilerlemeye devam edecek. Sonuçta yaptığım her işte hoşunuza giden olumlu/olumsuz eleştirilerim ya da moda bilgilerim yer almış olacak.

Bu dönemde mailleri ve mesajlarıyla her daim yanımda olan ve yapıcı eleştirilerini esirgemeyen sizlere teşekkür ederim.

Beni anladığınızı ümit ediyorum ve hepinizi öpüyorum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.