Pages

Gornji oglas

Thursday, April 5, 2012

AYÇA'mın 2012 Yaz Alışverişi Vol.1 :)

 


Diane von Furstenberg 'in GapKids ve babyGap için hazırladığı İlkbahar 2012 sezonu kız çocuk koleksiyonuna hala göz atmadıysanız hiiiç vakit kaybetmemenizi tavsiye ederim.



GAP geçen hafta çok güzel bir jest yapıp kızım için siyah üstünde renkli minik kalpler ve DVF logolu bir elbise göndermiş. Ama kızıma şu ana kadar hiç siyah giydirmediğim için daha renkli birşeyle değiştirmek için GAP 'e koştum. Ve karşımda nasıl bir renk ve desen cümbüşü çıktı anlatamam. Yeşiller, pembeler, sarılar havalarda uçuşuyor. Tabi tahmin edeceğiniz gibi kısa süreli bir şuur kaybı yaşadıktan sonra elbiselere öyle bir dalışım olduki koleksiyona bakan tanımadığım bir kadının gözlerindeki yazıktır delidir ne yapsa yeridir bakışını sallamadım bile :)

Ve desenli pembe kruvaze ve yeşil elbisede karar kıldım. Tabi bununla kalırmıyım ? Hazır gelmişken GAP 'in diğer yaz koleksiyonuna da bakıvereyim dedim. Deyiş o deyiş. Sonuç fotoğrafta gördüğünüz gibi :)



Özellikle sarı koleksiyon başlı başına bir olay. Sarı renkli trençkotu çok evvelden almıştım. Fırfır eteklerinde mavinin değişik tonlarının kullanıldığı elbise çok şeker. Özellikle üst bölgesinin koton olması terlememesi açısından ideal. Yeşil ve pembe elbiseler DVF koleksiyonundan. Yazlığımız Büyükada 'da olduğu için özellikle denize giderken bu ikisi müthiş bir kurtarıcı. Fotoğrafta pek görülmüyor ama bahçıvan kesim şortun uçlarındaki fırfırlara öldüm bittim :) Sarı papatya baskılı t-shirt nefis. Yine sarı çizgili ve 60'ların Twiggy model eteği mercan renkli elbiseyi almasaydım kendime çok kızardım :)

Hazır çocuk alışverişi konusunu ele alıyorum Zara Kids 'de yaşadığım hayalkırıklığını paylaşmazsam olmaz. Ayça artık 2.5 yaşında olduğu için baby reyonundan Kids reyonuna geçtik. Ve gördüğüme göre baby koleksiyonu çok daha başarılı. Onca elbise içinde sadece 1 adet şile bezinden gördüğünüz bu beyaz elbiseyi ve minik kırmızı noktalı bluzu beğendim o kadar. Bakır renkli sandaletler çok güzeldi ama 24 numaramız hemencecik bitivermiş. Diğer mağazalarınıza sorarmısınız dediğimde içinde tüm Zara telefonlarının ve istediğim sandaletin kodunun yazıldığı bir kart verdiler. Ben kendim arayıp soracakmışım. Ne sevimsiz bir müşteri ilişkileri değil mi ? Zaten kartı iade edip derhal kasaya yöneldim.



Durun bakalım minik kokonamın yaz alışverişi için daha Jacadi, Tartine et Chocolat, Bonpoint, Harvey Nichols ve Beymen taaruzum gerçekleşmedi. Bu mağazalarıda fethettikten sonra bunla ilgili bir başka post daha yaparım.



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.