Pages

Gornji oglas

Sunday, March 31, 2013

7 Psikopat (Seven Psychopaths ) Filmi


Bu filmde bana en iyi gelen şey kesinlikle; beğendiğim ve özlediğim 'oyuncuları ve oyunculukları' görmek oldu. Film sonrası notları sıralamak istiyorum:

*Colin Farrell ! Tıkanma yaşayan senarist rolünde görüyoruz kendisini..Onun alkolik ve ağır seyreden hayatını, tam anlamıyla bir filmin içinde buluveriyoruz! Mimiklerine kurban :)))


 *Christopher Walken "hikayenin içindeki hikaye"de aldığı rol,hafızamdan bir süre gitmeyecek muhtemelen...İntikam almanın en güzel şekillerinden birini gerçekleştiriyor!


*Fimin başlarında ana karakter olduğunu anlayamasak da (spoiler vermeden geçiyorum panik yok) Sam Rockwell'in tatlılığı , onunla ilgili yeni şeyler öğrendikten sonra artıyor!


*Woody Harrelson ve az da olsa Zeljko Ivanek filmdeki en rahat karakterlerdi... Bu rahatlık psikopatlık boyutunda bize yansıdığı için sık sık güldük onlarla :)) Rahatça insanlar öldürülürken,çok sevdiği köpeğinin peşinde gözü hiçbir şey görmeyen bir adam Woody Harrelson bu filmde.


*Filmlerdeki çöl sahnelerini öncelerde bu derece sevmezdim ama "Breaking Bad" dizisinden sonra ne zaman bir çöl sahnesi görsem 'aha' diyip kilitleniyorum,net!

2

*Filmin yönetmeni Martin McDonagh'ın daha önceki filmlerini izlememiş olmam, bilinmezliğin yarattığı bir heyecanla filme başlamamı sağladı ancak ilk 5 dklık giriş sahnesiyle nasıl bir yönetmen olduğunu anlamamak imkansızdı ;)
Ben "bazen" yönetmenin bu kendini beğenmişliğini ve umursamaz hallerini (zaten o günkü ruhsal durumuma göre film seçtiğim için bir yadırgama olmuyor :) seviyorum.. "Hepinizin canı cehenneme,ben böyle istiyorum, yaptım, olacak!" :)))  Ama fazlası sıkıyoooorrr!


*Film, "mutlu son" olmayacak diye basbas bağırıyordu.Ama bu mutlu sondan kastımın ne olduğunu izledikten sonra göreceksiniz. Martin'in filmi biraz daha biraz daha veeee biraz daha "anlamsızlıklar" bütünü yapmaya çalışması özellikle ilk yarıdan sonra insana "E hadi artık!Nereye bağlanacak acaba merak ediyorum" dedirtiyor valla. 

*Bir süre , daha mantıklı filmler izlemeye devam :) Taaaa ki dünkü ruhsal durumuma girip, "Amaaan 2 saatimi de şu filme vereyim kötü çıkmaz herhalde.." tümcesini kurana kadar :) 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.