Pages

Gornji oglas

Friday, February 22, 2013

KELEBEĞİN RÜYASI Galası..

Kelebeğin Rüyası filmini henüz görmedim. Ama fragmanlarından anladığım kadarıyla epey ümit verici. Bu haftasonu için kaçırılmayacaklar arasında. Tabi filmden önce ben ne konuşurum ? Elbette gala şıklığı ya da rüküşlüğü :) Türkiye sınırları içinde şu ana kadar bir filmin galasına bu kadar ihtimam gösterilmemişti. Sadece bu özelliğini bile ele alırsak bravo dememek imkansız.








Filmin en ağır topu kuşkusuz Kıvanç Tatlıtuğ. Bu adamı beğenmeyeni gördüm ama sevmeyeni görmedim. Müthiş bir aurası var. İmajını doğru yönetti ve şu an hem ekranların hem de beyazperdenin kanımca tek starı. Tabiki galada tüm gözler Kıvanç 'ta :) Ama kırmızı halı şıklığında geçer notumu alamadı. Ceket düğmesi altından gömleğin çok fazla görünmesini sevmedim. Ceket ve gömleğin fittingi yapılmamış. Sanırım askıdan alınmış ve giyinmiş. Kollarını açtığı kareye bakarsanız ne demek istediğimi net göreceksiniz. Gömlek bildiğiniz düdük kıvamında ! Keşke 3 parçalı bir takım giyseymiş. Eminim çok daha şık olurdu. Mert Fırat ve Yılmaz Erdoğan şıklık anlamında daha başarılılar. Özellikle Yılmaz Erdoğan kusursuz görünüyor. Ortalıkta bu özenli şıklığı bozan bir jean pantolon görmemek ise müthiş sevindirici. Böyle giyinmek o kadar da zor değil beyler ! 






Kadın başrol oyuncu Belçim Erdoğan ise ilk bakışta gayet hoş görünüyor. Tam bir kırmızı halı şıklığı içinde. Elbisenin kupu özellikle eteklerin dolgun dökümünü çok beğendim. Yaka, göğüs dekoltesi ve kolye bir arada çok hoş görünüyor. Elbise üstüne ceket giyerek değişik birşey denemek istemiş. Bunu anlarım hatta bilinenin dışına çıkmasını desteklerim ama keşke yerinde bir parça olsaymış. Bir kere ceketin bedeni büyük ve özellikle kollar fazlasıyla uzun. Saçlara lafım yok ama daha iyi olabilirdi. Lakin iş makyaja gelince çığlık atasım var. Geçtiğimiz günlerde Hayal Kırıklığı yaratanlara koyduğum kıyafetiyle dırdır ettiğim makyajın aynısını yapmış. Yahu o kadar Hollywood kırmızı halı görselleri görüyoruz. Hangi beğendiğimizde yere göğe sığdıramadığımızda kirpikler bu kadar tek tek sayılacak kadar belirgin sorarım size ! 

Filmin diğer başrol oyuncularından Farah Zeynep Abdullah niye galada değildi anlamadım. Acaba ismi afişte ilk beşin içinde olmasına rağmen fragmanda 2 saniye görünmesinden olabilir mi ? Öyleyse haklıdır derim. 




Zerrin Tekindor her zaman zarif her zaman kendine has stiliyle. Miu Miu çantası ve şapkası çok sevimli. Makyajı, yüzünün narin hatları herşeyiyle süper görünüyor. Çok beğeniyorum bu kadını. 




Bade İşçil 'den Burcu Esmersoy 'u andıran saten treçli bir görüntü. Salaş görünümü kemerin duruşu yanlış ve rahatsız edici. Birtek yüzü çok güzel diyebilirim o kadar. Stil ve şıklık anlamında hiçbirşey göremiyorum.




Fahriye Evcen şık ama etkilemedi beni. Ruju kötü sürülmüş gibi.




Hatice Şendil alalade klasik bir tarz içinde. Şıklık anlamında fazla birşey söyleyemiyorum. Yine yüzü çok güzel diyebilirim o kadar.



Ahu Yılmaz yine vintage diyarlarında gezinmiş. Üstündeki hiçbir şeyi beğenmedim.



Derin Mermerci 'nin yataktan kalkmışta gelmiş saçlarından gına geldi. 



Gökçe Bahadır Kayıp Şehir dizisinde canlandırdığı Aysel 'de kalmış gerçek hayata geçememiş. Çok feci !



Gül Saygı 'nın deri detaylı elbisesi şık. Özellikle bilekten bağlı ayakkabısının formuyla bir arada çok hoş durmuş. Van Cleef&Arpels Alhambra kolyeye gerek yokmuş ama yine de fena durmamış. Victoria Beckham tarzı çantaları alttan tutma modası bizleri iyice sardı :)




Gülben Ergen 'in kıyafeti fena değil. Ama makyajı hele hele o takma kirpikleri facia !



Hazal Kaya arkadaşlarıyla kafeye gitmiş ordan çıkışta galaya da şöyle bir uğrayım demiş.



Sevgili İzel'cim seni birtek gözlerim görüyor diğer tüm duyularım saçlarından dolayı şu an şuursuzlar !



Büşra Pekin 'i gördüğümde durakladım. Giydiklerine bakınca herşey doğru görünüyor. Özellikle elbisenin dekoltesi tam yerinde son bulmuş. Hele monokrom elbiseye monokrom ayakkabı seçimi tam yerinde. Portföy olarak eğlenceli bir seçim yapmış beğendim. Ama yine de giydiği her bir parça ayaklanıp biz Büşra Pekin için değiliz der gibiler. Yine de şu ana kadar gördüğüm en iyi Büşra Pekin 'dir orası ayrı.



Beren Saat ve Kenan Doğulu karesi Doğulu 'nun yüz ifadesiyle komik olmuş :) Çift için medyada ciddi bir über yakışıyorlar gazı olsa da benim fikrim hala aynı. Bu çifti yakıştırmıyorum aksine ciddi ciddi antipatik buluyorum. Beren Saat 'in üstünde yakası pvc aplikeli sade bir elbise var. Kenan Doğulu gözüme daha şık göründü.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.