Pages

Gornji oglas

Monday, March 18, 2013

AŞK KIRMIZI filmi..



Gelsin benden size :






Haftasonu izledim Osman Sınav'ın yazıp - yönettiği Aşk Kırmızı filmini... Ne izlesem ne izlesem diye düşünürken, son zamanlardaki Türk filmlerine olan önyargımı kırma çabamın da etkisiyle , yalnız başıma izlemeye gittim filmi. İki yanımı sevgililer sarmış,ortalarında 'kocaman' boy popcornumla ben.. :)
Yorumum şöyle;

*Filmin başlarında,çok uzağa gitmeden, fragmanlarında izlediğimiz cinselliğin ön plana çıktığı sahneleri hemen izleyiverdik. Evet 'izleyiverdik' diyorum,çünkü abartıldığı kadar 'açık' - 'abartılı' sahneler değildi. 
*Nurgül Yeşilçay'ın oyunculuğunu beğenirim, bu kez de beni yanıltmadı doğrusu. Nazlıgül karakteri için 'cuk' oturmuştu.Yüzünün , özellikle gözlerinin güzelliği için 'maşallah' demeden geçmek mümkün değildi.
*'Türk filmi' denildiğinde akla gelen bir senaryo idi kesinlikle :) Bütün acıklı kareler birarada toplanmıştı. Bazı yerlerde 'heh işte bu olmayacaktı abi yaa!' dedim. İzleyecek olanlar için spoil vermek istemiyorum. 
*Benim bazı yerlerde kendime hakim olamadığım; 'puhahahaaa' diye gülme krizine girdiğim diyaloglar vardı,net! "
*Evet,çok sık karşılaştığımız, yaşanan , gerçek dediğimiz olaylar,hatta repliklerdi (hepimizin hayatımızda; -hiç değilse bir kere- üzüntüden ne konuştuğumuzu , ne saçmaladığımızı bilmediğimiz anlar olmuşur.),okey ama filmde biraz kötü durmuştu.
*Sanki hayattaki bütün 'pis' olayların biraraya toplandığı bir filmdi,yemin ederim içim şişti!
*İzlemesem ne olurdu diye düşündüm çıkınca...Bir şey kaçırmazdım ama sanırım meraktan çatlardım.
*Filmdeki etkileyici en önemli unsur bence müzikti...Mehmet Erdem'in sesi beni aldııııııı,götürdü!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.