Pages

Gornji oglas

Monday, January 30, 2012

2012 SAG Ödülleri

SAG Ödüllerinde öncelikle en beğendiğim şıklıklara yer veriyorum.



Benim için gecenin en şıkı tartışmasız Givenchy elbisesiyle Zoe Saldana oldu. Elbisenin dokusunun ve renginin güzelliği bir yana içe giydiği atletle yaratılan kontrast düşünceye bayıldım. Yan yırtmacın güzelliği, etek uçlarının zenginliği ve kullandığı aksesuarlarla gecede en beğendiğim isim oldu.



Rose Byrne da Elie Saab tulumuyla bir içim su. Herşeyden önce klasik bir Elie Saab seçmemesine bayıldım. Tulum tarzıyla o denli örtüşmüş ki hayran kaldım. Birtek saçlarının kalıp gibi durması rahatsız edici olsa da o kadar şık görünüyor ki bunu gözardı edebilirim.



Natalie Portman yine çok güzel yine çok zarif. Aslında Giambattista Valli elbisenin rengi pek hoşuma gitmedi. Ama Natalie de o kadar farklı bir hava ve asil bir güzellik var ki sanırım çuval giyse bile olmuş derim. Küpeleri ve diğer aksesuarları çok hoşuma gitti.



Michelle Williams 'ın inanılmaz sıkıcı bir tarzı var. Ama ne kadar sıkıcı olsa da hiçbir zaman kötü bir şıklık sunmuyor. Her daim düz, risksiz ama klas seçimler yapıyor. Yine alışıldık şekilde fazla esprisi olmayan bir Valentino seçmiş. Elbisenin dantel detayını ve etek uzunluğunu çok sevdim. Kullandığı her aksesuar da başarılı.



Emma Stone kırmızı halının her daim şıklarından. Bu sefer Alexander McQueen 'den üstünde çok cici duran bir elbise seçmiş. Elbiseyi beğenmedim ama Emma Stone da harika durmuş ya önemli olan o. Yine çok başarılı bir makyaj ve saç modeliyle harika görünüyor. Ya o Alexander McQueen clutchın güzelliği ?!!



Tilda'cığım olmazsa olmaz. Bu sefer nasıl olduysa Haider 'cığına hayır deyip bir Lanvin seçmiş. Renk çok yakışmış. Rujunun rengi elbiseyle uyum içinde. Tek sorunum elbisenin boyu. Biraz daha uzun olup ayakkabıları görünmeseydi iyi olurmuş.



Julianna Margulies 'in Calvin Klein elbisesinin işlemelerine bayıldım. Renk yakışmış. Saçlar güzel. Hele o inci küpelere bayıldım. Çok klas bir şıklık.



Sofia Vergara 'nın Marchesa elbisesinin rengine bayıldım. Bu tarz canlı renkler çok yakışıyor. Yine dekolte kesiminde sorunlar olsa da eteğin dökülüşüne ve renge bayıldım.



Ashlee Simpson 'ı resmen tanımadım. Yok kötü anlamda demiyorum :) Kendisini ilk kez bu kadar şık görüyorum. Tam bir jazz dönemi şıklığı sunmuş. Saçlarına ve makyajı harika. Elbisenin tül detayı ise nefis.

Ve gelelim ehhh işte dediklerime ve hiiiç beğenmediklerime ;



Angelina Jolie 'nin omuzları çok çirkin görünüyor. Elbisenin boyun kesimi de bu görüntüye hiç yardımcı olmuyor. Sanki iskeleti giydirmişler gibi bir görüntü var ortada. Jenny Packham elbisenin kumaşını da sevmedim. Benim için sadece yüzü ve gülümsemesi güzel bir kadın o kadar.



Shailene Woodley 'in hangi akla hizmet böyle bir elbise seçtiğini bilemiyorum. Ama işte bazı elbiseler kırmızı halılık değildir. Tıpkı bu L'Wren Scott elbise gibi. Ne rengini, ne kesimini hiçbir şeyi beğenmedim.



Bu kadar koyu ten rengine sahip olanların beyazdan uzak durması gerektiğini düşünüyorum. Renk resmen üstünde patlamış. Marchesa elbisesinin işlerini ve dekolte kesimi de bir o kadar korkunç.



Glenn Close bence Zac Posen kesime boşversin ve Armani Privé'lerine devam etsin. Elbisenin kesimi ne yaşına ne de tarzına gitmiş.



Amber Heard da bir Zac Posen seçmiş. Elbisenin üst bölgesi sanki fazlasıyla sıkmış da kıpırdıyamıyor gibi bir görüntü vermiş.



Emily Blunt 'ın Oscar de la Renta elbisesi yanlış rengin kurbanı olmuş. Üstelik saçları da bir tuhaf. Bu sefer olmamış ne yazık ki.



Lea Michele, Atelier Versace elbisesiyle ne şık ne de kötü görünenlerden. Kendisini nereye koyacağımı şaşırdım. Yürürken elbisenin derin yırtmacı çok güzel kareler vermiş. Ama durduğu vakit elbisenin kumaş fazlalığı göz yorucu. Zayıf olsa da bacakları epey kalın görünüyor. Kısaca bu elbiseyi Lea Michele 'a yakıştırmadım.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.