Pages

Gornji oglas

Saturday, January 28, 2012

LOUIS VUITTON 'dan DEFİLE GİBİ AÇILIŞ

Louis Vuitton 'un Roma mağaza açılışı tek kelimeyle 2012 İlkbahar-Yaz sezon defilesi gibi. Birçok ünlü sima LV 'nin en güzel ve en gözde kıyafetleriyle görünmenin mutluluğu içinde. Bakalım kimler nasılmış ;



Cate Blanchett 'i ne kadar beğendiğimi bilirsiniz. Ama kendisinin bir LV kadını olmadığını düşünüyorum. Evet giydikleri yakışıyor ama hep bir şeyler eksik. Mesela bu kıyafetle o toz pembesi ayakkabılar ne alaka diyorum.



Ve karşımızda o çok çekiştirdiğimiz 61 bin dolarlık LV elbise. Giyen şanslı ise Caroline Seiber. Tabi ki Caroline bu elbiseyi satın almamıştır. LV bu elbiseyi Caroline Seiber 'in giymesini istemiş. Giyildikten ve göründükten sonra hepsi iade ediliyor. Füme Guiseppe Zanotti 'lerini sevdim. Ama böylesi tüllü ve işli bir elbiseye süeti yakıştıramadım. Saten ya da deri ince bantlı dekolte bir stiletto ile çok daha iyi olabilirdi. LV box çantasına bayıldım.



Anna dello Russo açılışa ve kokteyle 2 farklı LV ile katılmış. İkiside birbirinden güzel ve ikisini de son derece güzel taşımış. Üstünde ki süslemeler 61 bin dolarlık elbiseyle aynı olduğuna göre bu eteğin fiyatını da az aşağı yukarı tahmin edebiliyorum. Eteğin üstüne aynı LV defilede ki gibi beyaz LV bluz giymiş. Kıyafetine kendinden bir yorum katmadığına şaşırdım doğrusu. Şu zaman zaman taktığı tacı başkası taksa popomla gülerim ama Anna 'da o kadar farklı ve tamamlayıcı görünüyor ki sadece hayran hayran bakakalıyorum.



Natalia Vodianova 'da beyaz renk bir başka güzel duruyor. Boşandığı kocası hem asil hem de İngiltere 'nin en zengin ailelerinden birinin oğluydu. Onu bırak ve şimdi de LVMH Grupun sahibi Bernard Arnault 'un oğlu Antoine Arnault ile sevgili ol. Anlaşılan Natalia 'nın Eros 'u oku nereye atacağını iyi biliyor :)



Clarins kardeşleri bu sefer beğendim. Zaten ne zaman yumuşak tonlar seçseler beğeniyorum. Ten ve saçlarına bu renkler çok yakışıyor. Ordan burdan ne bulsalar almışlar gibi bir görüntüleri olsa da genel olarak gayet güzel ve şıklar.



Eliana Miglio 'da LV yaz koleksiyonu içinde. Bana göre bu koleksiyonu her yaştan kadın giymemeli. Daha genç neslin tercih etmesi gerekiyor. Elbise şahane ama giyenle uyum sıfır.



Catherine Deneuve yine çok şık yine çok güzel.



Margherita Missoni elbette kendi markasından bir kıyafetle. Renkler çok hoşuma gitti de o hırkasının düğmeleri nedir Allah aşkına. Hayır bu yeni bir modada benmi bilmiyorum acaba.



Sveva Alviti LV fetiş koleksiyonunu tercih etmiş. Çok güzel ve çok şık görünüyor ama ilkbahar-yaz seçenlerin yanında demode kalmaktan kurtulamamış.



Margareth Made gecenin en zarif simalarından. Çok güzel olmasının yanısıra çok da asil görünüyor. Beğendim.



Marta Gastini de birşeyler yanlış ya da eksik. Kollar kapalı olduğundan bu etek çorap istiyorum diyor. Etekle ayakkabı uyumsuzluğuda ayrı bir sorun.



Lauren Santo Domingo çok hoş. Renk çok yakışmış. Saçları ve kırmızı rujuyla harika görünüyor.



Alessia Piovan da fetis demiş. LV bootielerine bayıldım.



Bu kadının 61 yaşında olduğunu söylesem inanır mısınız ? Isabel Preysler. Kendisi Enrique Iglesias 'ın annesi olur ve İspanya 'nın en sosyetik simalarından biridir. Her zaman ki gibi yine çok güzel ve çok zarif.



Bence davetin hem en güzeli hem de en şıkı Giulia Bevilacqua 'dır. Saçlarının modeline ve güzelliğine hayran kaldım. Ama hem güzel olup hem de şık olmanın verdiği keyif bambaşka. Marta Gastini 'nin yaptığı hatayı yapmamış ve siyah çorap giyerek kıyafete inanılmaz bir devamlılık kazandırmış. Böylelikle eteğin sıradışı doku ve rengini de ön plana çıkarmış. Güzelliği ve şıklığı nefesimi kesti.



Chiara Ferragni çok güzel bir kadın. Ama eskiden daha şıktı. Ünlü oldukça giydiklerini beğenmez oldum. Kıyafeti kötü diyemem ama çok da beğenmedim açıkçası.



Camilla Filippi çok şeker görünüyor öyle değil mi ? Seçtiği botlarla kıyafeti tam bir uyum içinde.

Açılışa bizden kimsenin davet edilmemesi ilginç. Belki olmuştur da ben bilmiyorum. Gözlerim yine bir Tuba ÜnsalFeryal Gülman 'ı aramadı değil.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.