Pages

Gornji oglas

Tuesday, January 31, 2012

HERMES Roulis 'ye Bayıldım

 


Hermes 'in bu gördüğünüz yeni Roulis modeline bayıldım. 2011 yazında çıkmasına rağmen malum markanın adı Hermes olunca ünlülerin kollarını süslemesi biraz zaman alıyor. Modelin hem renklerine hem kullanım rahatlığına hem de genç çizgisine bayıldım. İnce metal toka çok zarif. En pahalı modeli üstte resmini gördüğünüz mykonos croco olanı. Fiyatı yaklaşık 18 bin $. Croco dışındakiler ise 6 bin ile 7 bin $ arası değişiyor. Roulis modelinde 4 farklı deri ve 33 renk kullanılmış. Constance modelini de çok sevmiştim ama açıkçası bunu daha çok beğendim.




Bizde nedense hala bir Birkin ve Kelly'dir gidiyor. Halbuki Hermes 'in o kadar farklı ve birbirinden güzel modelleri var ki sosyeteme biraz olsun değişiklik diyorum.

Tabi Kelly ve Birkin dışında değişiklik derken bazı isimleri bunun dışında tutmak gerek. Mesela yılda sadece 10 adet üretilen 122 bin $'lık Hermes Himalayan kullanan Ender Mermerci ve Bahar Şer. Ender Mermerci 'nin Himalayan çantasını 2009 'da sizlerle paylaşmıştım. Bir de farklı modeller kullandıklarını gördüğüm Siren Ertan Çarmıklı ve Feryal Gülman var. Siren Ertan Çarmıklı da Constance, Pochette modellerini gördük. Feryal Gülman da ise Medor clutch, Constance ve Toolbox modellerini. Aylin Tahincioğlu 'nun Jige Elan portföylerini de unutmamak gerek.

Uzun lafın kısası eminim ki yakında bu dünyalar güzeli Hermes Roulis 'lerden bazılarını bizim ünlülerimizde de göreceğiz. Kimde diye merak bile etmiyorum. Cevap zaten yazımın içinde :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.