Pages

Gornji oglas

Friday, January 27, 2012

Biraz da Çocuk Modası Diyor ve Sözü Ayça'ma Veriyorum :)

 


Herkese merhaba :) Annem dedi ki benim gardrobumu çok merak ediyormuşsunuz. O bu paylaşım konusunda çok uyuzdur ama benim için nooo problem :)

27 aylık bir genç kız adayıyım ve şimdiden giyim kuşama karşı özel bir ilgi ve alakam var. Çok şükür anişkomla zevklerimiz tutuyor. Her ne kadar hala onun istediği gibi giyinmek zorunda kalsam da en azından kendi kıyafetlerimi seçebilecek özgürlüğü tanıyorlar. Açıyorum gardrobumu ne istiyorsam onu seçip giyiyorum. Ha ben kendi kendime henüz çorabımı bile giyemiyorum orası ayrı :)

Favori mağazalarım Harvey Nichols Kids, İstinye Park Ralph Lauren ve tüm Burberry Children mağazaları. Hele annem diyorki Harvey Nichols Kids 'te hafif çaplı bir kendimde geçme yaşıyormuşum.



1.Gap, 2.Zara, 3.Bonpoint, 4.Mothercare, 5.Ralph Lauren, 6.Blumarine, 7.Gap, 8.Jujube, 9.Paul&Joe

En çok elbiselerimi seviyorum. Özellikle düz renkli olacaklar. Annemin bir takıntısı var ki o da siyah rengi bebek ve çocuklarda sevmemesi. Şu ana kadar siyah bir tokam bile olmadı. Fazla cafcaflı ve karışık desenleri sevmiyorum. Açık tenli, sarışınca ve mavi gözlü olduğumdan annem diyor ki lacivert,mavi,gri ve beyaz bana en çok yakışan renklermiş. O diyorsa vardır bir bildiği diyorum ve haddimi bilip konuyu fazla kurcalamıyorum.

Elbiselerde favori markalarım Gap,Bonpoint,Zara,Mothercare,Ralph Lauren ve Blumarine. Elbise çok kalınsa içine birşey giymiyorum. Ama ince trikodansa o zaman balıkçı t-shirtlerle giymek en iyisi. Elbiselerimin üstüne hırka giymeyi çok seviyorum. Hırkalarda favori markalarım Ralph Lauren,Gap ve Zara. Gap 'in bazen erkek bölümünden de alışveriş yapıyoruz. Erkek koleksiyonunda daha kalın triko çalışıyorlar ve desenleri çok cezbedici oluyor.

Külotlu çoraplarda her zaman Mothercare ve Bonpoint seçiliyor. Yün kalitesi daha iyiymiş ve yıkandıkça çekmiyormuş.


1.Ralph Lauren, 2.Burberry, 3.Bluekey

Genelde palto çok severim. Zara 'nın paltoları harika. Montlarda ise uzun olup popoşumu örttüğü için Bluekey tercih ediliyor. Burberry 'nin klasik Quilted ceketlerini çok seviyorum. Her sezon benimkiler mutlaka değişik renklerinden alır. Ralph Lauren 'in birbirinden renkli montları ise şeker gibiler. Bere ve kaşkolde ise değişmez markam Burberry. Kaşmir kalitesi ve ısıtma özelliği tartışılmazmış.


1.Zara, 2.Bonpoint, 3.Ralph Lauren, 4.Gap, 5.Chicco

Zara 'nın kalın örgüden hırkaları soğuk havalar için ideal. Gap 'in erkek koleksiyonundan çok hırka almışızdır. Patrizia Pepe, Bonpoint ve Ralph Lauren 'in hırkalarını da çok seviyorum. Birde genelde ev içinde havlumsu Chicco 'nun hırkalarını giyerim. Mutlaka her sezon çıkarırlar ve her sezonda mavi ve pembesini alırız.



Evdeyken genelde Gap 'in kurtarıcı yünlü pantalonları ve taytlarını giydiriyorlar. Hala bezli olduğumdan ve ağları geniş olduğundan rahat hareket etmemi sağladıkları gibi birde hakkaten iyi ısıtıyorlar.


1.Bonpoint, 2.Zara, 3.Gap, 4.Jacadi

Etek giymeyi daha yeni yeni sevmeye başladım. Eskiden her giydirdiklerinde çıkartmak istermişim. Ama artık büyüdüm ve bir dişi için eteğin ne denli önemli olduğunu idrak ettim. Favori markalarım yünlü eteklerde Jacadi, çiçeklilerde Bonpoint, jeande Gap ve Zara 'nın modelleri.



T-shirtte şu aralar Jacadi 'nin modelleri ideal. Hem penyesi kalın hemde balıkçı modelleri birbirinden güzel. Bir elbise altına giydiğinde potluk yapmamaları da Jacadi sevmemizin bir diğer sebebi. Birde Petit Bateau marka t-shirtlerin pamuk kalitesi çok iyiymiş. Türkiye 'de ki mağazalarını kapattılar ama çok şükür Joker mağazalarında satılıyor.



Ayakkabı konusuna gelirsek bildiğiniz gibi annem tam bir ayakkabı canavarıdır. Doğal olarak ayakkabıları sevmeme ihtimalim çok düşüktü. Küçülmüş ayakkabılarımı toplarken ortaya ilk resimde gördüğünüz gibi bir tablo çıkmıştı. Şimdi bunlar doğuda ihtiyacı olan kardeşlerimin ayağında olacaklar. Yazları Zara 'nın sandaletlerini çok seviyorum. Kışları ise Striderite ve Bonpoint 'ın simli ayakkabıları çok şık oluyor. Şu aralar en çok kullandıklarım lacivert Garwalin ve Bonpoint'larım. Çizme hele hele içi kürklü olan botları giymeyi hiç sevmiyorum. Arada annemin topuklularına da sarkıyorum. Hatta 15 cmlik Louboutin'lerle ilk ısınma turlarımı bile yapmış bulunmaktayım :)




Uyku işine gelirsek annem en çok Mothercare 'in polyester ve pamuklu uyku tulumlarını seviyor. Ben de içlerinde çok rahat ediyorum. Gap 'in neden ısrarla kapşonlu modeller çıkardığını anlayamıyorum. Model olarak çok beğendiklerim olsada kapşonlu olduklarından uyurken çok rahatsız ediciler. Tulumlarımın içine yine Mothercare 'in klasik pamuklu uzun kollu çıtçıtlılarından severim. Annem geçenlerde e-bebek 'te yorgan kalınlığında bir tulum bulmuş. Ve sadece bir tane aldığına çok pişman. Üstümde yorgan sevmediğimden tek bu tulumu giyiyorum işi bitiriyorum. Annem keşke yetişkinlere de yapsalar diyor :)



Oyuncaklarda ise dediklerine göre tuhafmışım. Sebebi ise bebekleri oldum olası sevmemem. Varsa yoksa ahşap puzzle'lar, boyama kitapları ve arabalar. Gerçekte kuzu olupta aydede dediğim bir peluş oyuncağım ve Mickey Mouse 'um var ki onlar hep yanımdadırlar. En sevdiğim mağazalar ise Nişantaşı'nda ki Yalvaç Abi ve İstinye Park Remzi Kitabevi. Büyük resimli kitaplar için Yalvaç Abi tam cennetlik. Ahşap oyuncaklarıda çok iyi. İstinye Park Remzi 'de ise beni bıraksalar saatlerce vakit harcayabilirim. Joker mağazalarının oyuncuklarınıda severim.



Bakım kremlerimde ise doğduğumdan beri Mustela kullanıyorum. Aklınıza gelen her türlü kremim var. Özellikle banyo sonrası sürülen masaj yağına bitiyorum. Mustela 'nın o kadar güzel bir kokusu var ki parfüm kullanmama hiç gerek kalmıyor :)

Evet şimdilik kış sezonu gardrobum ve yaşam stili tüyolarımdan bu kadar. Baharın gelmesiyle kışlık gardrobumun tümü çevremizde ihtiyacı olanlara ve doğuda ki kardeşlerime gidecek. Sizde bizimkiler gibi yapın ve küçülenleri evde boşu boşuna biriktirmeyin.

Yazın görüşmek üzere. Hepinizi öpüyorum :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.