Pages

Gornji oglas

Sunday, February 10, 2013

İzlediğim yabancı diziler


Kışın okul dolayısıyla dizi izlemiyorum. Yazın ise, bir dizi seçip tüm sezonlarını bitiriyorum. Ancak geçtiğimiz dönem erasmus dolayısıyla Fransa'daydım biliyorsunuz. Orada bu sistemi yıkıp , gayet soğuk havalarda odamda dizi keyfi yaptım;dersler Hacettepe'deki gibi olmadı çünkü :) Bugün sizinle şimdiye kadar izlediğim yabancı dizileri paylaşmak istiyorum.


Benim bu dizilerle ilgili tek sorunum,ara verdikleri zaman,hevesim kaçıyor ve araya birkaç ay girince geri dönüp izleyemiyorum. Sizin için fikir olsun diye madde madde kendi düşüncelerimi açıklayacağım.
Hadi başlayalım:



1)Prison Break : Yıllar evvel izlediğim çok güzel bir hapishane dizisi. 2 ay içinde 4 sezon bitirmiştim. Ben hapishane ve savaş filmlerini - dizilerini beğenirim genelde. Tabii kendime göre kaliteli olanlarını. Bu dizideki karakterler bir süre sonra günlük hayatımdaki insanlar gibi gelmeye başlamıştı. O kadar gerçekçiler yani. Tavsiye ederim. Wentworth Miller'ın bakışlarına kurban diyerek bitiriyorum yorumumu :)


2) Games Of Thrones : Adından da anlaşılacağı üzere (Taht Oyunları) , bizim ailede 'krallı' diye tabir ettiğimiz film-dizilerden :) Games Of Thrones'da aklıma yer eden karakterlerden biri Peter Dinklage'ın canlandırdığı Tyrion Lannister oldu. Emilia Clarke ise bomba bir kadını canlandırıyor .. Offf diyorum :)) Yaa daha bir sürü beğendiğim oyuncu var dizide tek tek saymasam daha iyi olur. Merak edenler hemen baksınlar.
 

3) True Blood : "Vampir dizisi mi? Hımmmm..." diye önceleri biraz tereddütle yaklaştığım ancak sonrasında bırakamadığım vampir dizisi,evet. Deborah Ann Woll'un aynı anda yansıttığı sempatik ve seksi vampir kadın imajı ile herkesin ilgi odağı olup, başroldeki Anna Paquin'i solladığı bir gerçek. Onun dışında Lafayette, Eric Northman ve Pam karakterlerini yerim ben!....


4) One Upon a Time : Bazı anlar vardır normalde izlemeyeceğiniz bir filmi, beğenerek izlersiniz ; gider yani o 'zaman aralığında',o 'ruh halinde'.. Bu dizi de benim için biraz öyle oldu açıkçası. Pek bi masallı pek bi çocuk dizisi vari ancak bu diziyi izlediğim ay içinde kendimi "bir masalda gibi" hissetmek istemiştim. İlk 7-8 bölümden sonra gerçek manada görsellik ve senaryonun akışı tavan yapıyor..Çok iyi bir fantastik dizi olmaya başlıyor. Beğendim ;) 


5) Vampire Diaries : Nasıl olsa vampirlere alıştık,bir de bu çok ses getiren, acayip bir hayran kitlesi barındıran diziye bakayım dedim. Valla izledim :) Genç kızların 'hasta' olduğu Ian, benim için pek bir anlam ifade etmezken,Joseph Morgan... Ahh o nasıl bir aksandır ! Nasıl etkileyici bir varlıktır :)) Özellikle "sistaa,bradaa,rebekaa..." telaffuzları dinlenmeli !..


6) Revenge : Türkiye'de bu sezon herkesin takip etmeye başladığı "İntikam" dizisinin aslı. Bu dizi de bir çoğu gibi 7-8. bölümlerden sonra bırakamadıklarınızdan..En başlarda 'yok artık yaaa,kız sanki süper güç,her şeyi de sorunsuz halleder mi bi insan yaaa' dedirtiyordu ama sonra 'e bu zaten dizi gerçekçi olması gerekmiyor' demeye başladım :) Nolan Ross karakteri favorim !


7) Breaking Bad : İşte en son izlediğim ve çok beğendiğim dizi. İlk bölümlerde pufff dedim ama sonraaaa resmen arka arkaya tüm bölümleri izledim :)) Tavsiye ederim. 

Şuan aklıma gelenler bunlar..Biraz da uykum geldi galiba , aklıma geldikçe yazarım. Dizi arayanlar için fikir olsun. Siz de bana beğendiklerinizi ya da 'ıyyy' dediklerinizi yazın ;)

İyi geceler
Naz

Dün gece yazmıştım,şimdi yayınlıyorum..Keyifli pazarlar!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.