Pages

Gornji oglas

Wednesday, February 6, 2013

Mimlenmişim! Soruları cevapladım ;)


Beni farklı açılardan tanımanızı sağlayacak bir anketle karşı karşıyayım aslında.. Sevgili Mia Wallace 
beni mimlemiş :) Hadi bakalım soruları cevaplıyorum:

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

Öncelikle 'mucize' kelimesinin anlamını bir kere daha kafamızda canlandıralım isterim. İsim olarak: insan aklının alamayacağı olay - sıfat olarak ise : şaşırtıcı,olağanüstü manalarına gelir. Her birimizin hayatında sıklıkla mucizelerin olduğunu ancak hayatın akışına kendimizi kaptırdığımız için artık yaşanan her olayı (mucizevi olsa dahi) rahatlıkla , şaşırmadan karşıladığımızı düşünüyorum. Buna rağmen, ben yine de dönüp baktığımda hayatımın mucizelerle dolu olduğunu görüyorum.

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?

'Cahil cesareti' denen bir şey vardır, bilirsiniz. Küçükken bunu baz alarak söyleyebilirim ki daha büyük riskler aldım. Ancak yakın zamanda aldığım gerçek manada bir risk var (hatta kelimenin kökeniyle de uyumlu: 'risque') , o da şu ; henüz Fransızca konuşamadığım halde 4 aylığına Fransa'da yaşama ve eğitim görme kararı. İyi ki bu riski göze almışım ;)

3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?

Almayı 'düşündüğüm' ancak henüz almadığım çok şey var :) Şuan aklıma gelen bir kaçını söyleyebilirim : içinde çok sevdiğim hayvanların olduğu bir çiftlik , masamda baş köşeye oturmayı hakedecek bir kalem ve yeni bir kahve kupası ;)

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

Ben o kesin kuralları olanlardan değilim. Bugün "yok yaaa bu ne böyle!" dediğim bir modeli yıllar sonra giyebilirim.

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

'Nefret' kelimesinden pek hoşlanmıyorum. Ancak bu konuyla ilgili içimi şöyle dökebilirim (gerçek bir iç dökme olacak hazır mısınız? ) 
öncelikle insanlara negatif bir şekilde, tanımadan , dinlemeden 'önyargı' ile yaklaşanlardan, samimiyetsiz ve içtenpazarlıklı olanlardan , sürekli kendi dediğinin-yaptığının doğru olduğunu düşünüp, kendinin de insan olduğunu kabul etmeyenlerden (yani hata yapabileceğine inanmayı reddedenler-dolayısıyla özürdileyemeyenler,her zaman haklı olduğunu düşünenler) ,imkan bulsa alnına ışıklı tabela ile "ben çok kültürlüyüm (bu 'kültürden anladığı her ne ise artık!) , entelim, 'diğerleri' gibi pop müzik dinlemem, abidik gubidik (kendince) filmler izlemem , şunu yapmam, bunu yapmam , ıyyy.." yazdıracak olanlardan , sürrrrrekli başka insanlara ezici bir üstünlük hissedenlerden,sizi seviyor gibi görünüp arkanızı döndüğünüzde bin türlü hikaye anlatanlardan..............uzak durmaya çalışıyorum. Evet , daha çok var. Diyeceksiniz ki,zor değil mi? İnanın,asıl onlarla yaşamak zor. Yiyip bitirirler sizi. Ben vazgeçtim. Aksine huzurlu, samimi,sevgi dolu..insanlarla olmayı seçtim. Tavsiye ederim :)

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

Ooo bu çok zor bir soru. Kendimi bir kelimeye sığdırabileceğim sözcük yok aslında.Yine de 'duygusal' diye cevap vermek istiyorum. Kalbimi dinliyorum genelde,onun bana hayırlı olan yolu söylediğine inanıyorum. Kalp mi mantık mı gibi bir durum söz konusu olmuyor o yüzden. İkisi birarada bende :)

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Çok ciddiyim ; yine Türkiye'de. Sadece ülke olarak bakmıyorum. Her anlamda değerlendirince böyle bir sonuç çıkıyor.

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?

Kısa kısa yazıyorum: Müzik-dans, alışveriş , yürüyüş-spor, araştırma-okuma, film, yemek,...... daha çoook var :)

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

"Aaaa böyle şaka mı olur yaa!" diyerek kameraya el sallarım ;)


10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

Evet.

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

Yazmaktan soğuma diye bir şey olmuyor 'çok şükür' :)

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

'Robot sevgili' derken tatlım? :)) Aşkolsun yaniiiiiiee !

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Çoğu zaman 'yazar'. Bahaneler arkasında 'yaşamayı' doğru bulmuyorum. Ancaaaak, 'bazen' gerçekleşenler bizim elimizde olmuyor. İnancım bu yönde ;)

14- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?

Perfect!

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Kitap yazmayı düşünüyorum. İsmi sürpriz olsun. Hayır canım ismi sürpriz olsun derken,bekleyin ve kitabı yayınladığımda öğrenin manasında :)

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Hahahaaa her zaman başka bir yol vardır ;)

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Şimdi soruya göre 3 kişi var , ya üçü de mutsuz olacak (o an için) ya da bunlardan ikisi beraberken mutlu olacak (üçüncüsü başkasıyla ya da yalnızken de daha mutlu olabilir,ancak o an için sadece ikisi mutlu olacak diyelim) .. Yine 3 kişinin mutsuzluğundansa iki kişinin mutluluğunu seçerim tabi kiii : Mutluluklar dilerim :) 
(Ne gerek vardı matematiğe yaa :D

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Aaa hatırlamıyorum. 


Sizleri mimliyorum:
Serap TanBütünündünyası , Rainbow Gatherer , Biraz Hayat , Sequins from life , ifashionbank , Missipisi  , vintage peony , kavs-i kuzah  , darkolivestyle , minikkuş , bosnak kızı , FashionFromSmyrna

Sevgiler
Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.