Pages

Gornji oglas

Monday, February 11, 2013

Taylor Swift Grammy Performansı 2013

Bu hafta Grammy Ödül Töreni her yerde konuşulacak..Kimler ne giydi,ne dedi,ne yaptı,ne söyledi...
Biz de fırsat buldukça sizinle geceye dair detayları paylaşacağız.
İşte onlardan biri: Taylor Swift'in performansı..En sona videosunu ekledim..

Ben beğenmedim . Ama emek var ortada,o yüzden Taylor dışında sahnede olan herkesi tebrik ediyorum :))
"Neden? Onunki emek değil mi?" diyorsanız..Arkadaşım,  bu kadar ünlü bir şarkıcıysan adam gibi duracaksın sahnede..Bu kendinden emin olmayan çocuk tavırları ödül töreni için hiç uygun değil..Heyecan mazeret olamaz. Acımasız değilim. Bunlar gerçekler..
Öpüyorum canlar..

Taylor+Swift in The 55th Annual GRAMMY Awards - Show

The 55th Annual GRAMMY Awards - Backstage And Audience

The 55th Annual GRAMMY Awards - Backstage And Audience




Videoyu izlemek için tıklayın :)

Gecede kim ne giydi görmek için bir önceki postu okuyabilirsiniz.

Naz


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.