Pages

Gornji oglas

Monday, February 11, 2013

Yeni Pudram : Diorskin Forever Compact Powder

Bugün size yeni aldığım sıkıştırılmış pudramı tavsiye etmek istiyorum. 
Akşam üzeri hava yine yağmurluydu, önce biraz üşendim ama sonra dayanamadım Sephora'ya attım kendimi :) Bir iki ürün denedim önce onlar içime sinmedi. Çünkü , benim istediğim etkiyi sağlamadı. Bu ürünü yüzüme uyguladığımızda 'işte bu!' dedim abartmıyorum :) 



30 Medıum Beıge benim ten rengime (buğday) 'cuk oturdu' :)) Fotoğraf da net çıkmıyor tabii.. Yakında yüzümde daha net görürsünüz. Peki neden Diorskin Forever Compact Powder ?

*Yüzümde inanılmaz kadifemsi bir dokunuş bıraktı.
*Fondöten kullanmadan,cildimi iyice nemlendirdikten sonra kullanmam yeterli oldu;
yani iyi bir kapatıcı özelliği var. 
*Yüzde maske varmış gibi durmadı,aksine çok doğal bir görünüm verdi.

Dışardan bir görsel sunayım daha net görmenizi sağlamak için:


Kesinlikle tavsiye ediyorum. Yağlı ciltler çok rahat kullanır ama benim gibi karmalar ya da kuru ciltler mutlaka iyi bir nemlendiriciden sonra kullanmalılar; eğer tek başına (fondötensiz) kullanılacaksa tabii. 

Diorskin Forever Compact Powder Favori pudram oldu ;)
Sevgiler

Naz









No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.