Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 25, 2013

Back to School

Benim postu hazırlarken dinlediğim şarkı:


Geçtiğimiz hafta , havanın serin olduğu günlerden birinde açık ayakkabı-şort üzerine sweatshirt giydim. Pek hoşuma gitti :) Yanıma bir de ceket aldım. Ama fotoğraf çekilirken kullandım sadece :) 
Cuma günü Ankara'ya gideceğim . Bugün bavul hazırlamaya başladım. Yanıma açık ayakkabı götürmeyeceğim kesin! Hastalığa davetiye çıkartmayalım değil mi? :)







Ayakkabı ve Çanta Zara / Şort ve Sweatshirt Mango / Ceket Koton / Gömlek Network

Ankara'ya döndükten sonra outfit postu için fotoğraf çekilemeyeceğim çünkü fotoğrafçım İzmir'de kalıyor :) Ayrıca derslerin son sene olmasına rağmen yine de ağır olacağına eminim :() Ancak Naz'ın köşesi yazıları, trend parçalar, ünlülerin tercihleri, makyaj ürünleri,...gibi postlara tam gaz devam edeceğiz merak etmeyin ;) 

Görüşmek üzere !

Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.