Pages

Gornji oglas

Thursday, February 7, 2013

2 hafta içinde izlediğim 5 film



Türkiye'ye döneli 2 hafta oldu..Bu zaman içinde bir kaç film izledim ve bunları sizinle paylaşmak istiyorum. Böylece fikir alışverişinde bulunabilir ve dolayısıyla 
izlemeyi planladığımız filmler listesine yenilerini ekleyebiliriz ;) Konularını anlatmayacağım. Çünkü zaten çoğunuzun bildiği,bilmeyenlerin de rahatlıkla bilgi edinebileceği filmler bunlar. Ben sadece kendi fikrimi kısaca belirteceğim.


1) Öncelikle "Life of Pi" (Pi'nin Yaşamı) filmini izledim. Filmin yönetmeni Ang Lee'yi ve Irrfan Khan'ı daha önceki izlediğim filmlerden hatırlıyordum ama başrol oyuncusu Suraj Sharma'yı ilk kez izledim ve gayet başarılı buldum. Filmin 3 boyutlu oluşu afişte de görünen okyanus sahneleri için çok iyi bir seçim olmuş. Ancaaak filmin çekimi,bu üç boyutlu sahnelerin bize yansıması vs benim çok çok hoşuma gitmedi açıkçası. Din teması üzerinde yuvarlanıp durması ve sonunu açık bir agnostisizmle "hah siz ancak inanabilirsiniz(bu 'inançla' kalır),istediğinizi seçin..kimse gerçeği bilemeyecek" şeklinde bitirmesi......Pufff beni biraz sıktı. Evet herkes "görsel ziyafet , beni büyüledi,çok etkilendim,ohh my god " falan dedi ama ne yapayım ben de aynı etkiyi bırakmadı :()


2)İkinci izlediğim film "Celal İle Ceren" oldu. Recep İvedik serisinin ilkini sadece 15 dk izleyebilmiştim. Bu filmi izleyerek vakit kaybetmem demiştim ki serinin diğer filmlerini de izlemedim. Bu film için de birbirine tamamen zıt yorumlar duymuştum ama kendim izleyip karar vermek istedim. Beklentim çok düşük olduğu için belki de, inanın keyif aldığım sahneler oldu. Şuan 'şu karede' gülmüştüm diyemem ama hani güldüğümü hatırlıyorum. Yok çok küfürlü,yok belden aşağa esprili, yok bilmem ne laflarını bu film için abartılı buluyorum. Okey Recep İvedik çok yabani+abartılı bir karakterdi ama bu filmdeki karakterlerin bazı hareketlerini gündelik hayatımda (siz görmediyseniz de) ben gördüm,duydum. 


3)CM101MMXI Fundamentals ... Hiç uzatmaya gerek yok : Tahmin edeceğiniz gibi kahkaha atarken gözümden yaş geldiği anlar oldu. Adam bizim kafadan yaa,dedim bir kere daha..
(Sadece şunu eklemek istiyorum:
Cem Yılmaz sesimi duy,abi biraz kilo ver yaaa...O kıyafet üzerinde nasıl duruyor bi aynaya bak öyle çık..Tamam coolsun,ben kıyafetle değil beynimle para kazanıyorum modundasın okkkey anladık ama o da bi yere kadar be abi :)))


4)Silver Linnigs Playbook (Umut Işığım) filmini gerçekten beğendim. Bradley Cooper ve Jennifer Lawrence oyunculukları gayet iyiydi.Robert De Niro ise (herzamanki gibi) filme ayrı bir 'hava' katmıştı. Karekterlerin ilk yarıdaki gerçekçiliği bazılarını rahatsız etse de benim hoşuma gitti. Hayatımızda karşılaştığımız olumsuzlukların (olumlu olanların yansıtıldığı gibi) olduğu gibi filme alınması benim hoşuma gidiyor. Sona doğru romantik komedi kıvamına geçme fikri,böylece seyirciyi sıkmayalım,ee artık tatlı bir sona bağlayalım düşüncesi çok yerinde olmuş.


5)Benden beklenmeyen bir performans ile 2 hafta içinde iki Türk filmi izledim. 2010 yılında çekilmiş olan ama benim önemsemediğim Romantik Komedi filmini neden şimdi izledim ? Sevgililer gününde ikincisinin geldiğini Celal ile Ceren'i beklerken fragmanını izleyip öğrendim veee 
dikkatimi çekti. 2 hafta sonra gösterime girecek olan (Romantik Komedi 2)
"Bekarlığa Veda" filmi,Sex and the City tadında bir filme (görsel manada) benzeterek, ilkini alıp izledim. Hoş olmuş. Kötü bir film değildi. Ben asıl ikincisini merak ediyorum.

***

Benden bugüne kadar böyle :) Önümüzdeki haftalarda yine bir paylaşım yaparız. Sizin yorumlarınızı da merak ediyorum. Buara izleyip beğendiğiniz filmleri de yazarsanız sevinirim ;)

Not: Postun başında 'kısaca' demiştim ama... :))

Sevgiler..
Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.