Pages

Gornji oglas

Friday, February 15, 2013

Romantik Komedi 2 Galası 'nın Parlayan ve Sönük Yıldızları..


Galada 'nın en şık bulduğum isimler Özgür Masur imzalı elbisesiyle Sedef Avcı ve Tuvana Büyükçınar imzalı altın elbisesiyle Sinem Kobal oldu. 


Sedef Avcı doğal ve narin havasına uyan çok hoş bir seçim yapmış. Sezonun gözde parçası kalın altın kemeri çok yakışmış. Yüksek yaka ve ilk bakışta püsküllü havası veren elbisenin kesimini sevdim. Aradan çıkan bacak dekoltesi bile zarafetini bozmamış aksine çok hoş olmuş. Romantik örgü model saçları, yerinde makyajıyla herşey harika görünüyor. Ayakkabısının rengi güzel. Tek sorunum bu elbiseye deri bir portföy değil de kutu formlu bir clutch seçerdim o kadar.


Sinem Kobal da parlayan yıldızlardan. Hem şıklığıyla hem de elbisesinin pırıl pırıl parlayan altın renkli kumaşı sayesinde. Saçının modeli, makyajı ve takılarıyla bir arada harika görünüyor. Kırmızı ojeler biraz gözümü ısırmadı değil ama genel havaya baktığımda o bile uyum içinde. 

Sönük yıldızlara gelirsek listemde sarı renkli Özgür Masur elbisesiyle Özge Ulusoy ve Sagaza Madrid marka elbisesiyle Burcu Kara var.



Özge Ulusoy 'a herşeyden önce renk yakışmamış. Bel bölgesindeki oturmamışlık bariz ortada. Güzel bir fitting yapılmadığı çok belli. Bunun yanısıra iddialı bir sarı renge eşleştirdiği altın renkli aksesuarları çok fazla geldi. Hadi çantayı anladım ama Christian Louboutin 'ler tamamlayıcı değil ön plana çıkan bir seçim olmuş. Bunlar yerine dore ince bantlı dekolte bir stiletto çok daha iyi giderdi diye düşünüyorum. Saçları doğal bırakmış sevdim. Ama şu bantla yapıştırmış gibi duran kaşlara bir türlü alışamıyorum :(


Burcu Kara 'nın Sagaza Madrid pembe elbisesi bana ilk bakışta 3-4 sezon evvelin Zeynep Erdoğan tasarımını anımsattı. E malum Sagaza Madrid sözkonusu ise bu benzerliklere şaşırmamak gerekir :) Elbise Burcu Kara 'nın olgun ve ağır havasıyla son derece alakasız bir seçim olmuş. Hani bir nevi Şeker Kız Candy gibi görünüyor desem sanırım abartmam. Ayakkabıları sevmedim aslında hiçbir şeyi sevmedim. Tam bir hayal kırıklığı :(

Ama tabi galada öyle kareler vardı ki Burcu Kara 'yı bile başımın üstüne koyabilirim. Bizde tuhaf bir adet var. Galada sadece başrol oyuncuları şık olmalı geri kalanlar ne kadar özensiz ne kadar sıradan olurlarsa o kadar iyi gibi aralarında sessiz bir anlaşma var sanki. 


Selma Ergeç ki biliyoruz giyinmek isterse herkesi sollayabilecek güçte ama buyrun galaya geldiği kıyafete bakar mısınız ?! Ne yazık ki bu halinizle ne özgün ne de farklı oluyorsunuz.. Ben böyle giyineni yemin ederim galanın kapısından içeri sokmam. Bu kılçıklığım yüzünden sevilmiyorum sanırım hehe :)


Mesela Naz Elmas. Eşşek kadar logolu YSL tişörtüyle nasıl zevksiz nasıl kötü görünüyor inanın yazacak kelime bulamıyorum. 2 sezon evvel Rihanna 'nın Celine logolu tee giymesiyle akım alıp başını yürüyecek sanıldı ama devamı gelmedi. Birkaç RnB şarkıcısı giydi o kadar. Sevilmedi tutulmadı. Üstelik artık o Y 'de tarih oldu Naz Elmas. Bu çirkinliğe yaklaşık 500 tl vermek için ciddi ciddi zevksiz olmak gerekir. Heeeyt bugün havamdayım :)


Burçin Terzioğlu 'nun straples peplum takımı vücut yapısına hiç gitmemiş. Saç modeli de yakışmamış. Makyajı ise ciddi cidd kötü görünüyor.


Seray Sever 'in ve Demet Akbağ 'ın kıyafetleri de özensiz ve fazlasıyla kasvetli. 


Gül Saygı başrol oyuncularına acımış :) Çünkü olaya asılsaydı eminim güzelliğiyle ve havasıyla başrol oyuncularının topunu sollardı :) Bu kıyafetini Melis Alphan yerden yere vurmuş ama benim için hiçte öyle değil. Aksine Isabel Marant püsküllü botlarını deri ceket ve siyah elbisesiyle bir arada çok sevdim. Tek sevmediğim kırmızı çantası ki onu da çapraz astığı için. Omuzda ya da elde olsaymış çok daha iyi olurmuş. 


Ve son olarak Türk film galalarında klasik saygısızlık, boşvermişlik görüntüsüyle bu postu bitiriyorum. Filminizin galasına alalade bir jean pantolonla geldiğinizde başınız göğe eriyor bilesiniz !! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.