Pages

Gornji oglas

Friday, February 8, 2013

Trençkot Aşkı

Yağmurlu bır güne uyanınca aklıma trençkotlar hayatımıza gırmeseydı ne olurdu sorusuna cevap aramaya çalışırken buldum... Hanı derler ya, ındırımde gardrobuna bır kaç tane kurtarıcı parca ekleyın dıye... Iste en kurtarıcısı şık ve kaliteli bir trençkottur... Trençkot kalın olmaması nedenıyle sızı oldugunuzdan daha sısman gosteremez, manto öyle midir, giyersin kendini fil gibi hıssedersın, yanı ben oyle hıssedıyorum... Sevemedım gıttı mantoyu.. Kalın kalındır, boğar sıkıntıdan patlarsın;))) trençkot candır, şık bır elbıse gıyersın, stılettolarını altına cekersın, uzerıne gıyersın trençkotunu, saclarını da savur ruzgara, al çantanı çık sonra;)) yada skıny bır pantolon, uzerıne basıc bır body, topukludan vazgecmek yok tabı,yok yok duz de olur canım nasıl rahat edıyorsanız, gıy trencını tamam hazırsın ıste ;) ben encok klasık kum bejı rengını sevıyorum ama malumunuz moda sureklı yenılenıyor ve farklı beklentılere de cevap verebılmek ıcın markalar da farklı renklerde trenckotlar da yaapıyorlar, şeffafı bıle var ;) ben Kim Kardshian ı sevmem ama kıyafetı ıyı tasıyor ona sözüm yok... Peki trençkot gıyıcez de bunun bı raconu var mı dersenız, neyle gıyersenız gıyın kemerını duğum atarak bağlamak farz;)))) Unlulerin nasıl kombinlediklerine bir goz atalım, ilham olsun.....

Eda

































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.