Pages

Gornji oglas

Saturday, April 20, 2013

İnstagramda Bu Hafta Naz

İnstagrama katıldığımdan beri , anlık paylaşımlar beni pek bir mutlu eder oldu :) Sizinle de bu haftaya ait bazı fotolarımı paylaşmak istiyorum.Özellikle hesabı olmayanlar için.

Buarada hala bilmeyenlere duyurulur: Eda'yı @ensisters , beni de @nazensisters olarak instagramdan takip edebilirsiniz :)



Bu rujumu seviyorum :)


Spor kelimenin tam anlamıyla candır. Hadi yürüyüşe!


Outfit postu yapmaya vakit yok , kabinden sesleniyorum artık sizlere :)))
Eğlenceli oluyor !


En üstteki mi yoksa bu mu?..
Düz saç mı dalgalı mı daha çok yakışıyor acabaaa ? :)


Kabin vol bilmem kaç :))





Bu hafta BigChefs'e abone olmamda Ankuva'da çalışan bir dostumun etkisi olabilir.. 
Bizde muhabbet bitmez :)


Dersin başlamasını bekliyorum .. Hacettepe/Beytepe


Ankara/Emek tarafını bilenler Bahar Cafe'yi duymuşlardır. Lezzetlidir yemekleri, tatlıları. Ama bu kez pastalarına hayran kaldım !!!



Bu hafta rastladığım güzel ağaçlardan biri:






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.