Pages

Gornji oglas

Sunday, April 21, 2013

Keratin Saç Bakımı Yaptırdım. Sonuç mu?

Ankara'ya geldiğimden beri (4 yıldır) aynı kuaföre gidiyorum . Beni Fatih'le tanıştıran arkadaşıma buradan bir kere daha teşekkür ediyorum. Şimdi Ankara'da olanlar için kuaför tavsiyesi sırası bende :)

Kızılay , Yüksel Caddesi , Limon Bazaar'ın karşısı , parfümerinin üstü İsis Kuaför !

Bu harika pazar gününü , kuaförde değelendirmek istedim ve keratin saç bakımı yaptırdım . Birkaç seans sonrasında saçtaki zararı ciddi şekilde onarıyormuş. Daha önce de arkadaşlarımdan duymuştum ama bu kez yaz gelmeden kendim deneyip görmek istedim. Çünkü boya ve açma işlemleriyle zarar gören saçlarım , deniz-güneş sonrasında kurtarılmayacak hala gelebilirdi.


Bu şampuanlar , saçı yeniden yapılandıran güçlü özler içeriyor. Fiyatları 40-70 lira arasında değişiyor.

L'Oréal'den memnun kaldığımı daha önce söylemiştim size. 
Şimdi Davines'in şampuanını merak ediyorum
kahverengi cam şişedeki.



İlk denemede yumuşacık saçlara sahip oldum ...
Bir kaç uygulama sonrasını düşünemiyorum!

Herkese tavsiye ediyoruuum ;)

Sevgiler
Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.