Pages

Gornji oglas

Tuesday, September 17, 2013

Dikkat! Oysho'da Kendinizi Kaybedebilirsiniz!


 
 
 
 
Eminim, hepiniz benim gibi Oysho'ya bayılıyorsunuzdur..!
 
Mağazadan içeri girdiğimde, tüm ürünleri alıp eve götüresim geliyor :))
 
Ne kadar durdurmaya çalışsam da, her gittiğimde elimde poşetlerle mağazadan

çıkarken buluyorum kendimi :)

Ben, en son, çok sevimli, yumuşacık ve sıcacık tutan, yıldız baskılı

bir sabahlık beğendim, Oysho'yu ne kadar çok sevdiğimi bilen eşimde hemen bana onu aldı...
 
Daha fazla lafı uzatmayıp, sizinle yeni sezondan beğendiğim
 
bir kaç ürünü paylaşayım :)


 


 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Oysho, bildiğiniz gibi Zara'nın da içinde bulunduğu Inditex'e ait... Ayrıca, nefis iç çamaşırı

kolleksiyonu için de

mağazasına gitmenizi tavsiye ederim ;)
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.