Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 11, 2013

Leopard Outfit !

 
 

Siz de benim gibi leopar aşığıysanız bu gömleğe bayılacaksınız :)
Farklı tonlarda animal printler görmeye alıştık geçtiğimiz sezonlarda ancak ben bugün leopar seçtim ve en sevdiğim rengiyle karşınızdayım.

Gömlek Zara'dan.

Leopar'a çok yakıştığını düşündüğüm gold detaylar var sırada:
Yüzükler , her girdiğimde kıyafet olmasa da mutlaka bir aksesuar beğenebildiğim H&M'den

Not: İzmir'e de açılsın artık...


Günün çekimleri İzmir'in tarihi Asansörü önünde gerçekleşti . Özlemişim ;)


Dolapta Nine West koleksiyonun mu var diyen arkadaşıma gelsin cevabım :))) 
Bu eski sezon gladyatör tarzı siyah ayakkabılar Nine West'ten .


Yargıcı'nın bende uyandırdığı ilk duygular : saflık,temizlik,olgunluk.

Görür görmez alıyoruz dediğim çantalardan biri :


Leoparı özellikle jean bir parça ile kullanmayı seviyorum, böylece o ağır havasını biraz olsun günlük kullanım için kırabiliyor. Etek Stradivarius .


Çevrenizde sizi gerçekten güldürebilen insanlar varsa,
onlarla daha çok vakit geçirin. He eğer yoksa, ya espri yeteneğinizi arttırıp kendinizi güldürün ya da arada komik şeyler okuyup izleyin.
Çünkü araştırmalar (İsviçreli bilim adamları ) kahkaha atmanın sağlığa olan yararının fazla olduğunu söylüyor.

Pişşşt! Kaçmak yok .
İçinizden gelmiyorsa bile,benimle birlikte zorlayın şimdi kendinizi. Hadi hadi, lütfen. Kalabalık bir ortamdaysanız ve yalnızsanız,telefonla konuşuyor gibi yapabilirsiniz mesela :D
Ben patlatıyorum bir kahkaha,önce zoraki oluyor,evet şimdi biraz daha iyi...Ve en sonunda gerçekten gülüyorsunuz :))))

İnanmıyorsanız, deneyin ;)

Sevgiyle kalın ...
Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.