Pages

Gornji oglas

Wednesday, July 11, 2012

Ben ve o ses... Sanki yüreğimde - Sanki binlerce fersah ötede!

Bir ses var...
Evet bir ses.
Sanki içimden gelen,bana seslenen,ismimi fısıldayan kulağıma...
Aynı zamanda çok uzak diyarlarda benim için bağıran,çığlık atan duyabilmem için çırpınan...


Bazen durmam için bazen alabildiğine hızlı koşabilmem için biliyorum ... 
Belki bildiğimi sanıyor sadece hissediyorum.. Hislerime inanmalıyım... Onlar beni hiçbir zaman yanıltmadılar. Evet bu demek değil ki bundan sonra da yanıltmayacaklar.. 
Ama ben bir seçim yaptım : onlara inanmayı sürdüreceğim... 


Hayat benim hayatım. 
Öncesi var mıydı bilmiyorum. Sonrası olacak mı? Buna inanıyorum. Ama elimde kalan,somut duran, şekillendirebildiğim ve üzerinde hüküm sürebildiğim sadece : "ŞİMDİ" var. Ne dün, ne yarın... Yalnızca "Şimdi" !


Önüme yollar çıkıyor..Farklı sapaklar bana bakıyor her köşede..Seçim bana ait. 
Bir başkasına değil. 
Bana düşen ne istediğimi bilmek, nereye gitmek istediğime karar vermek ve tüm sorumluluğu alıp
 - ki başka hiçbir şeyi suçlamayayım - adım atmak! 
Peki kalbim mi yoksa mantığım mı? İkisi birden aynı yolu istemez mi hiç? İster. Peki neden her iki kolumdan ayrı ayrı çekiştirildiğimi hissediyorum? Bu bir yanıltmaca mı? 
Bütün bunlar iç sesi dinleyip dinlemediğimi görmek için mi?
***
 Evet itiraf ediyorum .. 
Biliyorum şimdi mantığımı seçersem, sonrasında kabimin de istediği olacak... Bu şuan sadece bir  yanılsama... Çünkü gerçek şu ki,
 kalbim mantığımla aynı fikirde. Hayır olamaz mı diyorsunuz?.. Açıklamama izin verin... 
Bi saniye de olsa kalbimin istediğini sandığım taraf,
sadece basit göründüğü için seçeneklere soktuğum bir yol... 
Sırf üşengeçlikten, sırf daha az hendek var diye,daha düşük performansla kötünün iyisi olunabilecek yol... Ama sonu belki de bir cehennem..Belki de büyük bir karanlık ve pişmanlık!

 Mantık ve kalp ...
 Onlara gerçekten kulak verirseniz ikisinin de sizi aynı yoldan çağırdıklarını anlarsınız... 
O ses şimdi sizi üzecek olsa da.. İnanın ışık orada...
Ben bir seçim yaptım... "Şimdi" sıra sizde ;)

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.