Pages

Gornji oglas

Monday, July 9, 2012

Destiny's Child Birlesiyor mu?


Bu sapkali foto hosuma gitti :)
Beyonce,Kelly ve Michelle'den olusan grup birlesecek dedikodulari ne derece dogru bilemiyorum.
'Birleseceklerine' ben pek inanmiyorum..Sadece beraber yeni bir album ya da farkli bir proje yapabilirler. Ama bu yollarina yalniz devam etmeyecekleri anlamina gelmez. Sahsen ben Beyonce'un yerinde olsam
aksini yapmazdim hahahaaaa :DD

Eda, onlarin eski fotograflarina bakinca 'Beyonce un Beyonce olacagi belliymis' demisti...
Peki sizce? Kisi kendini en basta belli ediyor mu boyle gruplardayken...
Dagildiklarinda genelde yalnizca biri parliyor aralarindan..
Biri hakediyor belki..


Biri kaderini istedigi gibi sekillendiriyor...
Belki Kelly ve Michelle 'de burada olmayi istemislerdi kimbilir!

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.