Pages

Gornji oglas

Tuesday, July 31, 2012

Naz evde pilates yaparsa .. :)

Eee bu sicakta hala yuruyor musun diye sordular..Cevap veriyorum : Hayir :)
Yani yuruyorum ama ya aksam ya cok erken vakitte.Sicakta kesinlikle degil. Cunku tansiyonum dusuyor.

Eee peki form korumak icin bu yuruyusler yeterli mi? Noooo :D
Bol su iciyorum..Yakinlarim bilir baya bol :) Onun disinda sebze meyve ayirt etmiyorum.
Tatli-dondurma ..canim ne isterse serbest.(Bazen abarttigim bile oluyor :) 



Hava bu sene bir baska sicak geliyor bana.. Evdeyken (dans rutin zaten hayatimda ama onun disinda)
ne yapabilirim diye dusunurkeeeen,
pilates bandi ve minder almaya karar verdim.Kusadasi'nda yasadigim sure boyunca (sevgili dostum Leyla'm okuyorsa
opuyorum onu kocaman) spor salonundan cikmadim..Tae-bo,pilates ve step ise favorimdi..
Ankara'da uc yildir bunlardan uzagim.. Simdi evde pilatese donmek harika bir duygu ;)


Ozaman bay-bayan tum takipciler hadi bakalim
spor zamani ;)

(Naz*)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.