Pages

Gornji oglas

Sunday, April 14, 2013

Çantamın İçindekiler ;)


Mükemmel bir pazar günü yaşadım pembe tonlarıyla bugün...

Outfit yerine bu kez 'çantamın içinde neler var?' postu olsun istedim .

İyi etmiş miyim? :)


 * Nine West cüzdanlarım her zaman kullanışlı ve uzun ömürlü oluyor.

* Vaseline el kremini yeni aldım ama pek memnun kaldığımı söyleyemem.

* Fransa'dan fazla fazla aldığım selpaklarımdan biri :) 

*Ankara'da birkaç yıldır edindiğim bir alışkanlık; toplu taşıma araçlarında zamanı değerlendirmek için yanımda kitap taşıyorum..Buara okuduğum: Gündüz Vassaf'ın "Tarihi Yargılıyorum" adlı kitabı .

*Ve yanımdan ayırmadığım not defteri-kalem ikilisinden biri.


* Bvlgari Roce Essentielle baharda kullanmayı sevdiğim parfümlerden.

* H&M 'den (Fransa) almış olduğum eğlenceli disko topu küpelerim :) 


* Annemden yeni hediyem : Victoria's Secret lip gloss - Rebel
(Detaylı bilgi isteyenler için Eda geçenlerde hazırladığı ilgili postu burada)

*Çok sevdiğim pembe rujlarımdan biri : Lancome 312

*Anahtarlığım Paris'ten hatıra ;)



* Nine West eski sezon çantalarımdan biri. Pek keyifli..
Gri,lila,lacivert...renkleri dolayısıyla 
çok kullanışlı..

Benim için iyi bir post oldu bu. Peki sizin için? :)
Sevgiler...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.