Pages

Gornji oglas

Friday, April 12, 2013

Makyaj Çantam: Victoria Secret Lip Gloss



Kendinizi şimartmak mı istiyorsunuz?

Bir melek gibi mi hayal etmek istiyorsunuz?

Tüm şehrin stresinden uzaklaşıp, dinginleşmek ve huzur bulmak mı istiyorsunuz,

masaja, spa ya falan gerek yok.. (ona da gidin de :))


Gidin bir Victoria Secret mağazasına, bir çocuğun şekerden ve çikolatalardan yapılmış bir eve girmesi gibi,


her yanınızı saran o rengarenk, ton ton pembelerin, mis gibi kokan parfümlerin çevrelediği bir dünyada 

kendinizi bir prenses gibi hissediyorsunuz...

Her parfüm mü mis gibi kokar, her ruj mu güzel olur,

bir insan hepsini mi almak ister....

Her gittiğinde, eline aldığınla doymayıp, aklının orda kaldığı başka bir yer var mı bildiğin :)

İşte oraya giderseniz, yeni aldığım Color Lip Gloss'lardan öneririm, kesinlikle alın...

Her rengi çok güzel, ben Mad About You rengini aldım,

annişkom da Rebel rengini aldı...

Bir de çoğunuz biliyordur ama ben yine de söylemeden geçmeyeyim,

aldığınız lip glosun benzer renginde lip stick alırsanız, beraber kullanınca rengini daha çok ortaya çıkarabilirsiniz...

Ben öyle yaptım ama lip gloss um Victoria'dan değil, Maybeline'den ;)
























No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.