Pages

Gornji oglas

Saturday, June 2, 2012

2012 MISS TURKEY Vol.2

2012 Miss Turkey 'i bir saniyesini bile kaçırmadan izledim. Twitter takipçilerimle hem dedikodu yaparak hem de kızları didik didik ederek pek bir eğlendik :) İlk 2012 Miss Turkey postumda kraliçe seçilen Açalya Samyeli Danoğlu 'nu favori göstermiştim. Ama yarışma sırasında mayolu ve kıyafetli geçişlerde bir adayım daha belirginleşti. O da Çağıl Özge Özkul 'du. Favori Tuğçe Kurşunoğlu 'nun esamesi okunmuyordu. Fazlasıyla silikti. Bir diğer favorilerden Buse Varol 'un ilk 10 'a bile kalmamasına sevindim. Üzgünüm ama günümüzde artık 1.72 boyla en güzel seçilmek neredeyse imkansız. Kraliçe seçilmeden de twitter 'da eğer ben güzelden anlıyorsam bu işi 1 ya da 4 numara alır demiştim. Ve dediğim gibi de ilk 2 güzelimiz 1 ve 4 numara oldu :) Tabiki de yarışanlar arasından diyorum çünkü hiçbiri içime sinen ahım şahım güzelliğe sahip değil. Çağıl Özge Özkul 'un 1.80 civarı boyuyla yürüyüşü ve endamı süperdi. Yüzünün kemik yapısı çok zarif. Narin bir kızımız. Bu yüzden parladı zaten. Açalya kızımız kraliçe seçildi ama gülerken gencecik yaşta yanak ve ağız çevresindeki çizgiler rahatsız edici. Birde dikkatimi çeken diğer unsur ilk 4 'e seçilen tüm kızlarımızın diş ve ağız yapılarının dört dörtlük olmaması. Ülkemizi temsil etmeden hepsinin acilen bir ortodontiste gitmesini salık veririm. Öyle kızlarla yarışacaklar ki en azından bu kusurlarını hemen örtüversinler.

Ve geçelim davetliler bölümüne ve kızların kıyafetlerine. Yarışmadaki kıyafetlerin hepsi Erol Albayrak imzalı. Kendisini bilmem etmem. İşin eğitimini almışmıdır almamışmıdır hiçbir bilgim yok. Şayet almışsa ve ortaya bu kadar kötü ve Arap işi kıyafetler çıkartabiliyorsa ben havada karada eğitim almamış ama zarif çizgiye sahip modacıları tercih ederim.

Geçen senenin güzelleri Erol Albayrak tasarımları içinde hediye paketi gibiydiler. Hele bir tanesi kabusum olabilecek kadar unutulmayacak bir görüntü içindeydi. Kafaya elbisenin kumaşından bir bandana mı ne geçirmişti. Gençlik, sadelik, romantizm, zarafet adına birşey görmek imkansız. Hepsinde bir orta yaş kadın gibi görünme halleri. Off çok feciydiler yazarken bile içime fenalık geliyor.



Mesela Simge Tertemiz 'i ele alalım. Kıyafeti Erol Albayrak. Elbisenin kesimi çok yakışmış. Fitting iyi yapılmış. Güzel de taşımış. Ama kumaşın ağırlığı, parlaklığı ve taşları o kadar fazlaki ortada zarafet namına hiçbir şey yok. Göz makyajı çok kötü. Kız çok güzel olmasına rağmen tüm hatlar makyaj adı altında harcanmış gitmiş. Birde topuzun rengiyle saç dip renginin farklı olması son derece kötü görünüyor. Son günlerde çok görüyorum bu tarzı. Topuz sapsarı diğer taraf koyu kumral. Gerçekten feci bir görüntü.



Karşımızda Asena. Elbette söz konusu Asena olunca mesleğine uygun bir seçim yapmasını yadırgamamak gerekir. Elbisesi Şehriban İpek tasarımıymış. Bu şekilde silikonlu memeleri görmeyi sevmiyorum. Benim beğendiklerim Anja Rubik 'lerin Natasha Poly 'lerin sunduğu tarzda bir seksapellik. Böylesi bir bronzluk üstüne badana gibi makyaj yapmakta bize has bir özellik. Ortada beğenebileceğim tek bir unsur bile yok. Ha Asena 'yı severim orası ayrı :)



Seçkin Piriler 'in saçlarının sarılığı felaket. Çok suni çok yapay. Suratında manasız bir makyajı. Ve bu kıyafetle elinde leopar desenli bir çanta. Ayyy bayiliciğiiim şimdi !! Birde bu kızcağıza nasıl hazırlandığı soruldu ya ben ne diyim artık ?!



Ömür Gedik pullu payetli bir elbiseyle. İşte bu örnekleri görünce neden elin markasının bu tarz bir elbiseye 10 bin dolar etiket koyduğunu anlayabiliyorum. Bel bölgesi oturmamış, fazlalıklar orantısız bir şekilde ortaya çıkmış. Böyle bir geceye giyilmemesi gereken bir seçim.



Ve biraz olsun nefes alalım da iyi olanlara geçelim. Demet Şener Kutluay çok hoş kırmızı bir elbiseyle. Elbisenin minik fırfırlarını Valentino, Lanvin ve Prabal Gurung 'a benzettim ama bu modeli bulamadım. Bel yan oyuklar yüzünden ilk görüşte Gurung dedim ama yok bulamadım. Hangi markanın olsada ortaya şıklık anlamında güzel bir görüntü çıktığı için memnunum. (Elbisesi Zeynep Tosun 'a aitmiş )Elbisenin genel kesimini ve uçlardaki hafif fırfır detayı çok beğendim. Güzel taşımış farklılığını konuşturmuş. Hele bu rüküşlük içinde Demet Şener 'i gidip öpesim geldi o derece :) Makyajını beğendim. Aksesuarları güzel. Hele zümrüt küpeler çok yakışmış. Ten rengi ince bantlı stilettoları ideal bir seçim. Kısaca Demet Şener Kutluay çok iyi görünüyor.



Geçelim Tülin Şahin 'e. Elbisesi kendi tasarımıymış. Ön kısmı alalade hatta hatlarına iyice oturmamış olsada zaten herşey sırt bölgesinde. Taşlı askılarla çok zarif hoş bir kıyafet çıkmış ortaya. Havası ve duruşuyla da gecenin kesinlikle iyilerinden.



Gecede en beğendiğim şıklığı sona sakladım. Zeynep Tosun 'u kendi tasarımı içinde görüyoruz. Kıyafetine ba-yıl-dım ! Eteğin kesimine ve uzun kuyruğuna, fransız dantelini andıran bluzun kesimine ve rengine hayran kaldım. Bluz içine giydiği sütyen seçimi ise dört dörtlük. Acaba bluzun bir parçasımı bilmiyorum ama ortaya çıkan görüntü harikulade ! Birde kıyafete uygun aksesuar seçimi son derece güzel. Benim için gecenin en rafine şıklığıdır.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.