Pages

Gornji oglas

Tuesday, June 5, 2012

MUHTEŞEM YÜZYIL Setini Koruncuk Vakfı İçin Açtı !

Dün akşam Muhteşem Yüzyıl dizisi setinin kapılarını "Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı" için açtı.

Yardım amaçlı bu tarz orginazasyonların daha fazlalaşmasını diler hemencecik davetlilere geçeriz.

Öncelikle dizinin başrol oyuncularına yer vermek icap eder.






Dizi oyuncularının verdiği toplu resim son derece felaket ! Jean pantolonlu gelenler, sıradan bir gömlek giyenler, yerleri süpüren paçalar, manasız bluzlar offf ki ne off ! Hele Mehmet Günsür resmen bir çift spor ayakkabı ile gelmiş. Kötüyü bıraktım iş bariz ayıba girmiş. Bizde şık olması gerekenler birtek başrol oyuncuları mıdır böyle bir kural mı varda biz bilmiyoruz. Böyle protest ve umursamaz yaklaşımlarla daha iyi oyuncu olmuyorsunuz bilesiniz !

Melike İpek Yalova 'nın elimde makasla paçalarını kesesim var. Zaten minyon bir kızcağız nedir o paçaların hali ?! Ya üstündeki bluz ?! Özel davetlere de gündelik kullanılması gereken Chanel 'ler giyilmez hiç mi bilmez bunu bu kızcağız ?! Ayyy şimdiden içim şişti !!



Nur Fettahoğlu çok şık bir Alexander McQueen giymiş. Hatırlarsanız bunun kırmızı renkli olanını Şirin Yalçın giymişti. Ama şahsen Dilek Hanif tasarımına daha çok benzetmiştim. Renk olarak Nur Fettahoğlu 'nun giydiğinin Alexander McQueen olması yüksek ihtimal. Saçlar daha değişik olabilirdi. Bu halde hatlar çok sertleşmiş. Makyajını da pek sevmedim ama kesinlikle kötü de diyemem.



Meryem Uzerli 'nin kırmızı elbisesi size ikonik bir elbiseyi çağrıştırdı mı ? Benim aklıma ilk anda Julia Roberts 'ın Pretty Woman 'da giydiği kırmızı elbisesi geldi. Dekolte ve omuz kesimi neredeyse birebir aynı. Elbise kimin tasarımı hiçbir fikrim yok. Ama kim yaptıysa sıkı bir esinlenme olduğu ortada :) Elbise çok yakışmış. Saçları, makyajı herşey harika görünüyor. Herhangi bir ağır aksesuar takmaması çok hoşuma gitti. Birtek kırmızı rugan ayakkabılarını sevmedim.

Selma Ergeç 'de Meryem Uzerli gibi kırmızı rengi seçenlerden. Saçlarını açık bırakması çok yakışmış. Kolyesi ve bilekliği ile çok hoş görünüyor.

Bunun dışında üstlerine şık bir ceket geçiren tüm beyler harika görünüyor.




Burak Özçivit 'de sıradan mavi bir gömlek giyip de gelmiş. En azından kumaş bir pantolonla işi kurtardı diyelim. Ceylan Çapa acilen parlak kumaşlardan vazgeçmeli. Dikkat ediyorumda tüm kıyafetlerini hep parlak kumaşlardan seçiyor. Olmuyor yakışmıyor. Genç yaşına uygun seçimleri bir türlü bulamıyor. Üstündeki elbise bir beden büyük gelmiş. Özellikle omuzlar oturmamış. Ama bunun yanısıra saçlarını toplamış gencecik makyajını yapmış iyi etmiş. Fiziğini çok beğendiğimi bilirsiniz. Tez zamanda tarzını bulmasını diliyorum.



Gecenin mimarlarından Berrin Yoleri monokrom kombinlere devam ediyor. Uzun zamandır kıyafetlerinde siyah beyaz seçimlerde bulunuyor. Çoğu zaman yakıştırıyor. Ama o gül kurusu kuşak kemeri sevmedim sevemedim.





Feryal Gülman nefis bir Jason Wu ile. Gövde kısmındaki tüyler çok klas işlenmiş. Sade olmasa da kesinlikle abartılı değil. Tam Feryal Gülman 'lık bir seçim. Saçlar ve makyaj harika.



Caroline Koç 'a bu tarz toprak renkler çok yakışıyor. Yine bu tonlarda hoş bir elbise sçmiş.. Ama ilk kez bu kadar avantgarde bir kolyeyle gördüğüme sevinsem de yakıştığını söylemek zor. Fazla abartılı olmuş ve Caroline Koç 'un kendine has doğal güzelliğine gitmemiş. Kızı Aylin Koç ise şahane görünüyor. Çok cici tam bir genç kız adayı şıklığı.




Suzan Sabancı Dinçer 'in üstünde nefis güzellikte bir Chanel görüyorsunuz. 2012 Resort koleksiyonundan en beğendiğim elbiseyi seçmiş. Genelde Chanel seçimlerini beğenmesem de bu seferki çok hoşuma gitti.




Çiğdem Sabancı Bilen 'in üstünde ağır bir Marchesa görüyorsunuz. İşlemelerin ağırlığının yanısıra fiyatça da ağır. Yaklaşık 14 bin TL civarında. Beğenmedim ve yakıştırmadım. Portföyünün altın renkli olması görüntüyü daha da ağırlaştırmış. Beyaz renkli ayakkabıların formu sakil durmuş. Makyajı ise çok parlamış sanki zeytinyağı sürmüş gibi. Belkıs Sabancı her zaman zarif ama zayıflığı hala rahatsız edici boyutlarda.



Demet Sabancı 'yı Chanel 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonundan çok hoş bir kıyafetle görüyoruz. Saçlar ve makyaj hakkında defalarca aynı şeyi söylemekten çok sıkıldım o yüzden susuyorum.



Esra Güvenkaya içimi açtı. Şeker pembesi ipek satin tam bir jazz dönemi kadını olmuş. Kıyafeti için Ralph Lauren demek istiyorum ama görsel olarak birebir aynı elbiseyi bulamadığım için diyemiyorum :) Açıkçası Ralph Lauren 'in dikişlerinin bu kadar belli olacağını da düşünmüyorum. Elbisenin havasını aksesuarlarıyla da desteklemiş. Saç tokası ve kolyeleriyle çok hoş görünüyor. Ama ben olsaydım o büyük tokaya ve yaka kesimine bu tarz bir kolye takmazdım ayrı :)




Gül Saygı 'nın elbisesini tanıdınız değil mi :) Daha önce Feryal Gülman 'da da gördüğümüz Lanvin elbise. Hatta oylarınızla bu Lanvin elbiseyi Feryal Gülman 'ın o hafta giydiği en şık kıyafeti seçmiştiniz. Elbise Gül Saygı 'ya da ayrı bir yakışmış. Havası , güzelliği, makyajı her zaman ki gibi dört dörtlük. Tek sorun bu model saçla dip renklerin farklılığı çok belli olmuş.




Revna Demirören çok şık. Dekolte bölgesindeki danteller ve kemer detay çok hoşuma gitti. Çok zarif görünüyor. Eminim Dilek Türker 'in de elbisesini şıp diye tanımışsınızdır :) Daha yakın geçmişte Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde aynı rengini gördüğümüz Roland Mouret Jos elbise. Defilede gördüğünüz siyah renkli olanını da Aslı Şen 'de görmüştük. Serra Tokar 'ın Hervé Leger elbisenin rengine bayıldım. Çok hoş görünüyor.



Karşımızda Turkish Altın Kızlar :) Sevim Uyar, Nazlı Soylu ve Çiğdem Hitay. Tek tek bakmayı başarabilirseniz üçüde gayet şık ve hoş görünüyor.



Suzan Toplusoy 'ın elbisesinin rengi çok yakışmış. Kesimi beğenmedim ama iyi taşımış. Ayakkabıları da 10 numara bir seçim olmuş.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.