Pages

Gornji oglas

Monday, June 11, 2012

92- Kim Daha ŞIK ?

Bugün benden size bol bol oylama :)



Sinan - Ayda Güreli çiftinin düğününde kuşkuşuz en dikkat çekici elbise Edvina Özyeğin 'e ait. Elbette modayı sıkı sıkı takip eden okuyucularım bu elbiseyi görür görmez tanımıştır.

Çünkü bu Emilio Pucci elbise ilk Gwyneth Paltrow 'un üstünde görülmüştü ve epey ses getirmişti. Yakışmış yakışmamış diye konuşmaktan çenemizin ağrımışlığı bile vardır. Ben elbiseyi Gwyneth 'e yakıştıranlardanım. Hele birde Kim Kardashian 'ın üstünde gördükten sonra Allah Gwyneth 'den razı olsun demişliğim bile vardır :)



Bu kadar tanınmış bir elbiseyi Edvina Özyeğin 'in tercih etmesine şaşırdım. Ama iyiki seçmiş çünkü harika görünüyor. Clutchı nefis bir Bvlgari Aida. Ayakkabıları Charlotte Olympia. Saçını toplamış nefis olmuş. Makyaj her zamanki gibi dozunda. Karın bölgesindeki ince tül detayı kullanmayarak en doğrusunu yapmış. Bende mutlaka iptal ederdim. Karın dekoltesinde gereksiz bir ayrıntı ve olmadık bir fazlalık göstermekte üstüne yok.

Gwyneth harika görünmesine karşın Edvina Özyeğin 'in esmerliğine ve toplu saçlarıyla hem şık hem de zarif görünebilmesini daha çok beğendim. Dolayısıyla benim seçimim Edvina Özyeğin 'dir.




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.