Pages

Gornji oglas

Tuesday, June 12, 2012

Haftanın En İyi Siyahları..

Hala düğün modundan çıkamadım. Keşke her ay böyle şaşalı 4-5 düğün olsada bol bol moda dedikodusu yapsak :)

Aslında düğünlerde siyah giyilmesini doğru bulmam. Hele hele bu bir yaz düğünü ise canlı renkleri tercih etmek her zaman en doğrusudur. Ama güzel ve şık bir siyah elbiseye de hayır demem doğrusu :)




Mesela Berrak Barut 'un elbisesine bayıldım. Son derece şık ve harika taşımış. Dikim ve kumaş çok kaliteli. Sık dalgalı ve hacimli saçları çok yakışmış. Makyaj gayet yerinde. Aksesuarlarıyla dozunda bir hava katmış. Tek sorunum bu tarz straplez kesime gidecek uzunlukta bir kolye takmaması. Kolyesi daha kısa olmalıydı. Bunun dışında herşeyiyle harika görünüyor. Kızıda büyük olasılıkla bir Arzu Kaprol seçmiş. Genç yaşına, fiziğine ve ortama çok uygun bir seçim yapmış.



Aslı Şen siyah renkle bir başka zarif ve şık görünenlerden. Elbisesi Ralph Lauren kemeri ise Gucci. Hatırlarsanız bir ara Zac Posen elbisesiyle yaptırdığı değişik makyajı birçoğunuz beğenmesine karşın ben ısınamamıştım. Çünkü benim Aslı Şen 'e en yakıştırdığım saç modeli ve makyaj budur. Makyajı ve rujunun rengi harika ! Saçının boyu, rengi ve iri hacimli dalgaları nefis görünüyor. İlk gördüğümde fransızların deyimiyle uzun bir oh la la la çektim :) Elbisesinin kesimi müthiş yakışmış. Güzel bir kemerle bütünleştirmesi ve aksesuarlarıyla kendisine 10 üzerinden 10 veriyorum. Hatta hızımı kesemiyorum ve kendisini günün şıkı seçiyorum :)




Ve son olarak benim içinde süpriz olan bir isim var. Feraye Çilingiroğlu. Rahatlıkla kendisini ilk kez son derece şık gördüğümü söyleyebilirim. Tarzınıza ve vücut yapınıza en doğru seçimi yaptınızmı herkes güzel ve şık olabilirin canlı kanıtı ! Elbisenin kesimi çok yakışmış ve gayet güzel taşımış. Rahat bıraktığı saçları ve yine kırmızı rujuyla harika görünüyor. Taşlı kemere uygun istiridye formlu Chanel clutchı ile yerinde bir bütünlük yakalamış.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.