Pages

Gornji oglas

Wednesday, August 21, 2013

Şaraho !


Günaydıııın !

Harika bir çarşamba gününden merhaba herkese...

Bu post biraz gecikti farkındayım ama 3 gündür okuldayım ve sınavlarım bugün bitiyor.

Beytepe'deyim,kahvemi ve macaronumu aldım,geçtim pc başına,sınav öncesi post hazırlayıp kendime gelmece :)


Çok güzel geçen Trabzon tatilinin Uzungöl (Şaraho) turunda çektiğimiz bazı fotoları ekledim...
Mükemmel bir hava, yemyeşil dağlar,Karadeniz ezgileri ve yemekleri, buz gibi suyu ile ben çok beğendim gezdiğim yerleri. Bakalım siz de beğenecek misiniz fotoları?



Çok fazla turist var,hafta içi olmasına rağmen, Uzungöl çok kalabalıktı. Önce şelale önünde biraz mola.



Buarada annem fotoğraf konusunda gayet başarılı olmaya başladı :))



Buraya bayıldım. Daha çok vakit olsaydı , gözlerimi kapatıp bir saat meditasyon yapardım herhalde :D


Anzer balının faydalarını anlat anlat bitiremiyorlar. Tatmak için kaşığımı tabağa götürmeden,arıların hamlesiyle karşılaşıyorum,korkmak yok,bir şey yapmaz diyor ilgili kişi. (Hiç inandırıcı değil :)


El sanatları,küçük büyük hediyelik eşyalar, şallar, aksesuarlar...Ne ararsanız var!


Telefondan fotoğraf çektiğim için , malum ıphone şarjı çok az dayanıyor, biz yemek yerken telefonu hemen şarja vermiştim. Balık yemedik,sırada çok kişi var diye,köfte tercih ettik.Porsiyonlar küçüktü ama lezzeti konusunda kötü not veremem :)


Yamaç paraşütü yapıyorlar ama efsaneye göre her yıl bir kaç kişi hayatını kaybediyormuş. 
Ne kadar doğru bilmiyorum :)


Bu kareye çok güzel...


Göl çevresinde çok sayıda motel - pansiyon var. 1 buçuk gibi Uuzngöl'e giriş yaptık ve 5 sularında dönüş için harekete geçtik.


Daha önce de görmüştüm ama patates için bu kadar sıra beklemek cazip gelmemişti :)
Bu kez dayanamadık aldık . Yumyummmm patates kızartması vazgeçilmezlerimden!







Böylece Trabzon turu tamamlanır ve bir dahaki Karadeniz tatiline kadar depoladığımız temiz hava ile idare edilir :)

Sevgiyle kalın...





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.