Pages

Gornji oglas

Sunday, November 24, 2013

Bir Başarı Öyküsü : MYBESTFRIENDS



Onları ilk Moda Tutkusu isimli bloglarından tanıdım. Yasemin Öğün ve Ayşegül Afacan 'dan bahsediyorum. Uzun zamandır ha tanıştık ha tanışacaz dememize rağmen bir türlü yüz yüze gelemiyorduk. Nihayet geçtiğimiz günlerde Nişantaşı MyBestFriends atölyesine gidecek fırsatı yakaladım. Kahveler tatlılar eşliğinde öyle bir kaynattık ki 3 saati nasıl geçirmişiz anlamadık. Onlar modaya olan tutkuları, ince zevkleri ve duruşlarıyla blogosferin müthiş ikilisi. Başarıya giden yolları cafcaflı değil hatta çıkış notları çok basit çok kolay çok olası. Şu an bu satırları yazarken yüzüme yayılan sırıtmayı engelleyemiyorum. Çünkü başarı hikayelerinin her türlüsünü seviyorum. İşte Yasemin Öğün 'ün kendi kelimeleriyle MyBestFriends 'in hikayesi :

"Hobi olarak Moda Tutkusu blogunu açtım. Aynı okula gittiğimiz yıllarda Ayşegül ile enerjimiz çok iyi tuttu ve blogumda beraber bişeyler yapmamız için öneride bulundum. Ve Moda Tutkusu 'nu beraber yönetmeye başladık.Okulda yaptığımız projeleri hayata geçirip diktirmeye ve giyerek blog da paylaşmaya başladık. Aslında arayıpta bulamadığımız şeyleri yapmaya başladık. İzleyicilerimizden ‘bizde sahip olmak istiyoruz’ mailleri gelmeye başlayınca Bebek Şenliği 'nde kendimize bir stand açalım dedik. Hem izleyicilerimiz ile tanışma fırsatı bulmuş oluruz hemde sevdiğimiz parçaları paylaşmış olacağımız fikri güzel geldi. 20-25 parçalık basic ürünlerinin yer aldığı koleksiyonumuz ilk günden tükendi ve bunun enerjisi ile markamızı kurmaya karar verdik. Beklemediğimiz bir şeydi. Standımıza bir çok ünlü geldi. Bunların içinde Demet Akalın da vardı. Bunlar olurken okul zamanında koleksiyonda yer alan U eteği Cannes film festivalinde giymek istedim. Diktirip oraya gittiğimde instgramda paylaştım ve çok beğeni topladı. Bunun üzerine bir diziden istek üzerine eteğimizi verdik. Küçük Sırlar dizinde Sinem Kobal giydi ve inanılmaz bir ilgi oldu. Gazetelerde o etekle baş sayfalarda yer aldı ve insanlar o etekten çok fazla sipariş vermeye başladı. Bir yıl boyunca o eteği sattık diyebiliriz. Ayrıca Gül Gölge Saygı'nın desteğini hiç unutamam. Cemiyetten ilk giyinen isimlerden diyebilirim.Bize çok destek oldu. Onun yeri bizim için çok ayrı."

Çizgileri her daim sade ve temiz. Tek parçayla şıklığın yakalanacağı kostümlerde farkedilir ve özgür kadını ifade ediyorlar. 

MyBestFriends Demet Akalın, Sinem Kobal ve Gül Saygı ile başlayıp şu an Belçim Erdoğan, Beyza Arslan, Buse Terim, Burcu Karabacak, Burcu Hanif ve daha birçok tanınmış ismin favori markası. 

İşlerini seviyorlar dolayısıyla her anın keyfini çıkarıyorlar. Ayşegül sıcak ve bıcır bıcır olanı. Yasemin ise mesafeli olup zamanla açılanlardan. Yeni proje fikirleri havalarda uçuyor hatta çarpışıyor. Anlatırken gözleri parlıyor. Enerji uyumları tam. Hayallerinin dilleri aynı. Kısaca bu ikili insanın sinirlerini bozacak kadar mükemmel !! 

MyBestFriends
Teşvikiye Mahallesi Bostan sok. Hümeyra ap.No.3 D.3 Nişantası
02122462963








E bir araya gelmemizi instagram da resmileştirmezsek olmazdı :)) Soldaki saten fiyonklu benim ayaklar :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.