Pages

Gornji oglas

Saturday, November 9, 2013

Derinin Yeni Adresi ZEYNEP ARÇAY



Ezgi İçel ile keşfettim Zeynep Arçay markasını. Giydiği deri gömlek ve pantolonun güzelliği hemen farkediliyordu. Ardından Neslişah Alkoçlar 'ın çok beğendiğim kombini geldi ve tamam dedim bu markayı mutlaka incelemeliyim. Tam bunu dediğim anlarda kapımın çalıp da Zeynep Arçay Koleksiyon Tanıtım davetiyesini almam ilginç bir süpriz oldu :)


Zeynep Alpay mesleğinin zirvesindeyken Ferrasi 'ni satmaya karar verenlerden. Kader onu bir şekilde ilgi duyduğu modaya ve deriye yöneltiyor. İstekli, heyecanlı ve kendine güvenenlerden. Daha 1 senesini bile doldurmayan bu genç markayı büyük başarıların beklediğine eminim.  

Şimdi sözü uzatmıyorum ve sizleri Zeynep Özlem Alpay 'ın kelimeleriyle Zeynep Arçay markasını tanıştırıyorum. Davetten çektiğim görselleri de ekliyorum. Böylelikle Ezgi İçel ve Lian Kebudi 'nin özel sunumlarıyla markanın son koleksiyonuna göz atmış olacaksınız. 





Zeynep Özlem Alpay 

Zeynep Özlem Alpay




















ZEYNEP ARÇAY Adres :

Maçka Caddesi Bronz Sokak Başarı Apt. No.1 Daire :10 Nişantaşı

T : 0212 343 55 18

www.zeyneparcay.com


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.