Pages

Gornji oglas

Friday, November 22, 2013

Not Edilmesi Gereken Bir Adres : SHOPI GO The Loft



Shopi Go 'yu ilk Ezgi İçel 'den duydum. Zeynep Arçay 'ın son koleksiyon tanıtımında kullanılan çanta ve ayakkabılar dikkatimi çekecek kadar güzeldi. Hemen Ezgi 'ye sokuldum ; 

- Ayakkabı ve çantalara bayıldım, nerden ?
- Shopi Go  
- Shopi Go ? Orası neresi ki ?
- Mim Kemal Öke 'de mutlaka gidip bakmalısın !

Tabi ki de hemen ajandama aldım ve birkaç gün sonra istikamet dooğruca Shopi Go. Yeri çok merkezi tam Chopard ile Delicatessen 'in karşısında bir apartmanın üst katında. İçerisi adı gibi klasik bir loft. Ferah ama erkeksi bir havası var. Askılarda Carven gibi çok bilindik markaların yanısıra fazla bilinmeyen ama gelecek vaad eden yeteneklerin tasarımları da eklenmiş. Tam benlik. Bir Carven elbiseye bayıldım. Elbisenin sırt kesimi çok hoş. Hemen elbiseye gidecek bir Carven ayakkabıyı gözüme kestiriyorum. Kıyafet dışında çok orjinal takılar da mevcut. Lifestyle ürünlerde olunca konsept meşhur Paris Colette 'i andırıyor. Özel satışlar, sınırlı koleksiyonlar, ön satışlar da yapılıyor. Sadece kadınlar değil erkekler için de faydalı bir adres. Üstelik isimleri bende saklı birçok meşhur aktör ve şarkıcılarımız burdan alışveriş yapıyor. Alışveriş yaparken rahatsız edilmek istemiyor musunuz ? Bunun da çaresi var. Randevu alıp alışverişinizi rahat rahat kahvenizi yudumlarken de yapabilirsiniz. The Loft 'a gitmeden evinizden alışveriş yapmak isterseniz o zaman ShopiGo.Com 'a uğrayacaksınız. Tüm bu faydalı ve cebe zararlı bilgilerden sonra sizleri hem profesyonel hem de kendi çektiğim amatör fotoğraflarla güzel bir Shopi Go The Loft turuna çıkartmazsam olmaz :) Ha ben ne mi aldım. Çok rahat ve birçok tarzla kombinleyebileceğim şık bir Joshua Sanders croco slippers

Adres : Mim Kemal Öke Cad. No.6/6 Nişantaşı
Tel : 0212 3253595



















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.