Pages

Gornji oglas

Thursday, July 18, 2013

Kozmetik Günlüğü Vol 1




Makyaj ürünlerinin satıldığı bir yere girince, kendimden geçiyorum... Tüm mağazayı alıp eve taşımak isteyen kocaman bir arzu kaplıyor tüm vücudumu :) En çok sevdiğim şeylerden biri olan ruj, olmazsa olmazım...
Ay bunun rengi çok güzelmiş amaa diye aldığım aynı tonlarda onlarca rujum var :)) Kesinlikle sizlerinde öyledir... Bir diğer bağımlılığım da teraccota... Nerede, ne marka olursa olsun bronz bir pudra gördüğümde dayanamıyorum,önce hafif bir sıcaklık sarıyor vucüdumu, evde bissürü var hemde aynı tip ve tonda yenisine gerek yok diyen, iyilik meleğim sağımda, tamam da bu diğerlerinden daha parlak, bence bunu da al diyen diğer meleğim solumda, birbirleriyle kapışırken, ben soluğu kasada alıyorum :)))





Bugün size aldığım ürünleri önermek istiyorum, merak eden, kullanmadan önce araştıran, yada tam da aklımdaydı, dur bende gidip bi bakıyım diyenler olabilir.. Hadi o zaman önden buyrun :)


Daha önce size maskara tercihlerimle ve kullandığım ürünlerle ilgili bir post yayınlamıştım, ama görmeyen yada tekrar hatırlamak isteyen olursa buradan okuyabilir..

Bugün çok yeni olmayan ama favori maskaralarımdan biri olan Maybelline Newyork The Colossal Volum'Express Smoky Eyes maskaradan aldım.. Fırçası tombul, böylelikle, hem kirpikleri uzatıyor, hem de dolgunluk veriyor.. Zaten bizim de istediğimiz bu değil mi :))

Buğulu bakışlara sahip olmak isteyenlere öneririm...





Bir diğer tercihim Maybelline Eyestudio tekli far oldu, her kıyafetinizle, çok rahatlıkla kullanabileceğiniz, gece gündüz farketmeden uygulayabileceğinizi düşündüğüm bir renk Sparkling Gold- simli altın rengi far







Bugünün son ürünü, yine Maybelline, bu standda baya fazla durmuş olmalıyım :)
Expression Kajal Gözkalemi / 38 Brown - Kahve

Böyle mi nazik, yumuşak bir göz kalemi olur, size anlatamam.. Kolayca sürülüyor ve serinin diğer renkleri de oldukça güzel.. Benim kahve rengini seçmemdeki neden, özellikle de yazın, siyah göz kalemi sizi olduğunuzdan yorgun ve sert gösterebilir... 

Zaten yaz, hava güzel, güneş vs. herşey süper enerjik, siyahlarla içimizi karartmayalım, hatta isterseniz, göz kapağınıza hafif şekilde uyguladığınız kahverengi kalem ile gözünüzün iç kısmına da yeşil yada mavi kalem uygulayın, çok hoş ve fresh bir görüntü elde edeceksiniz..


***

Biraz tadı damağımızda kalsın, diğer ürünler de yarın ki postumda olacak :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.