Pages

Gornji oglas

Friday, July 26, 2013

Nikita ! Dizi arayanlara ...


Selam canlar naber? :)

Bugün size dün başladığım ve ilk sezonu soluksuz izlediğim bir diziden bahsedeceğim:

NİKİTA !

Dizi konusu açıldığında bu ismi çok duymuştum ama çok anlamlı gelmemişti başta :) Dün ise, bir bölümünü izleyeyim olmadı başkasına geçerim dedim ve şimdi bu postu bitirip 2.sezona geçmek için can atıyorum diyebilirim :)

Konusuna gelince ; 
Nikita genç kızken başına gelen talihsiz olaylar sonucunda gizli servis tarafından kurtarılır. 
Ona yaşamak için bir şans daha verildiği ve ülkesine hizmet için yetiştirileceği söylenir. Ancak gerçek bu değildir. Onu bir suikastçı - casus olarak yetiştirirler ve Nikita ihanete uğradığı gizli servisi yok etmek için harekete geçer.

Başrol oyuncu Maggie Q.'nun rol aldığı diğer filmlere baktım ama demek ki daha önce dikkatimi çekmemiş. Bilmiyorum yüzü size tanıdık geldi mi? Ben bu dizi de kendisini beğendim, o kesin ;)

Maggie Q Resimleri Maggie Q. Kimdir?




Gelelim diğer oyunculara :

Lyndsy Fonseca






Shane West





Ve diğer oyunculardan bazıları :

Melinda Clarke



Aaron Stanford :


Xander Berkeley :



Sizin dizi tavsiyeniz var mı ? 

Naz



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.