Pages

Gornji oglas

Monday, August 12, 2013

Trabzon Atatürk Köşkü Kombini


Selam canlar naber?  :)
 Trabzon'dayım bayramın ilk gününden beri blogla pek ilgilenemedim,çok sorry :))
Şuan Türkçe'yi biraz katlediyorum farkındayım ama Trabzon'da zaten şivem bozulmaya başladı :DD

Şaka bir yana, burası gerçekten harika. Biz gezmeye devam ederken, sizi Atatürk Köşkü'nde çekildiğim fotolarla başbaşa bırakayım.

Bu arada facebook sayfamızda paylaştığım fotolarda üstümde gördüklerini beğenen takipçilerim mesaj atarak bana ulaşmaya çalışıyorlar. Post hazırladığımda nereden aldığımı paylaşmaya çalışıyorum genelde ama facebook'dakileri yazmıyorum. Facebook'da görüp beğendiklerinizi ve markasını merak ettiklerinizi mesaj yerine, fotoğrafın altında bana sorarsanız, daha çok sevinirim. Herkese cevap vermem çok daha zor oluyor. 

Ayakkabı - çanta - tshirt - bileklik : Zara
Jean : Mango
Şapka - kolye - yüzük  : H&M








Sırada instagram fotolarım :




Buarada instagramdan takip etmek isteyenler için:
 @nazensisters

Trabzon'dan sevgiler ;)

Naz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.