Pages

Gornji oglas

Friday, June 21, 2013

Ben Bir Sosyetiğim..




Fotoğrafını gördüğünüz hanımın adı Beril Akçay. Adını duymuşluğum var ama kimdir neyin nesidir pek fikrim yoktu. O yüzden biraz araştırma yaptım. Kendileri Amerika 'da program sunucusuymuş. Hollywood 'da birçok kırmızı halıda tonlarca resmine rastladım. Her daim bakımlı, markalı, jet-set bir hayat içinde. Jet önünde çekilmiş resimleri komik ama en komiği kendisine Socialite ismini koymuş olması. Paris Hilton 'ın Türkiye versiyonu gibi. Komik diyorum ama hak vermiyorum da değil. Ne de olsa artık zamanımızda sosyete olmak bir meslek olmuş durumda. Şekerim ne iş yapıyorsun 'a pekala ben sosyetiğim cevabını verebilirsiniz. E boşuna mı sayfa sayfa her yerde röportajları yayınlanır, televizyon programlarına konuk olurlar, markaların yüzleri olup profesyonellere taş çıkartırlar. Bunun daha kitap çıkarması var, program sunması var varoğlu var. O yüzden hemen gülmeme son veriyorum ve ciddiyetimi koruyorum :)


Nazlı Yazıcı ve Kaan Sert 'in düğününde en iddialı benim dercesine Zac Posen 'den nefisss bir elbise seçmiş. Zac Posen giydiniz mi biraz teatral biraz kadınsı iddialı bir havanız olmalı ki malum Beril Akçay iddialı seviyesini bile aşmış. Tut tutabilirsen. 

Genç olmasına rağmen yüzündeki gerim gerim estetikler rahatsız edici olsa da elbiseyi güzel taşıması adına hakkını teslim etmeliyim. Gerdanlığı pek havalı. Böyle bir elbiseyle seçtiği çantayı kullanmazdım ama amaç gösterişli olmaksa neden olmasın ?! 


Yine de ne yalan söyliyim annesi benim daha çok hoşuma gitti. Gösterişli ve havalı olmak isteyenler için ideal bir görüntü olsa da benim gibi sadelik ve zarafet arayanlar için her anlamda çok fazla. 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.