Pages

Gornji oglas

Tuesday, June 25, 2013

Karşınızda Ariel :) Denizkızı!


Bana Hacettepedeki bazı arkadaşlarım "Ariel" der :))
Bu deniz kızı pozlarına bakınca onları anımsadım. Selamlarrr yeri gelmişken.

Günün şarkısı Get Lucky olsun ;)

Mavi bikinim Forever New'den. Askısız oluşu güneşlenirken rahat etmemi sağlıyor.
Fırfırlarını ayrıca seviyorum ;)


Şapka koleksiyonu yapabilirim sanırım! O kadar seviyorum...
Bu mor detaylı şapka Accessories'den.


"Passion" yazılı plaj elbisemi de çoook seviyorum.Sanırım 5-6 yıl önce Üsküdar'da bir mağazadan satın almıştım. Ama yanlış hatırlıyor da olabilirim.Kuşadası'ndan da almış olabilirim. Bilemeyeceğim :()




Bu gözlük bir kaç gündür gözümden düşmüyor :)))
Yapıştı valla çıkarabilene aşkolsun , H&M :)


Ben plajda da olsam süslü olmayı severim diyenler için Forever New mavi küpeler ve 
Topshop pudra yüzük ;)


"Sen ve Ben baktığımızı olduğu gibi görmüyoruz,olduğumuz gibi görüyoruz." Herb Cohen

Sevgilerrrr




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.