Pages

Gornji oglas

Wednesday, June 19, 2013

NAZLI YAZICI 'nın GELİNLİĞİ



Genç bir çift daha evlendi. Nazlı Yazıcı ve Kaan Sert. Kendilerine mutluluklar diliyorum(z). 

Ve hemen Hakan Yıldırım imzalı gelinliğini mercek altına alıyorum. Bir kere eteğe bayıldım bayıldım bayıldım. Benim için bir gelinlikte ideal dozda kabarıklıkta bir eteğe sahip. Çok yakışmış. Gelinliğin belden üstüne pek ısınamasam da etekle uyumlu o yüzden fazla birşey diyemiyorum. Hatta abartısız ama gösterişli havası hemen hissediliyor. Saç modeli zarif olmuş ve yakışmış. Gelin makyajı olarak insan doğal olarak farklılık istiyor o yüzden bana göre fazla koyu kaçması pek önemli değil beni boşverin :) Duvağın modeli ve boyu da ideal. Tek şikayetim bordoya kaçan koyu kırmızı renkli buketi. Renk çok sert olmuş dersem benimle aynı fikirde olur musunuz bilemiyorum. Hani ha beline kırmızı kurdela takmışsınız ha bu buketi kullanmışsınız aynı şey gibi. Belki bukete tutturulan uzun kurdela olmasaymış daha iyi olurmuş. Bir de gerdanlık yakut olmayıp zümrüt olunca ortaya çok farklı renkler çıkması ahengi bozmuş. 

Verdikleri 2 resim de çok hoşuma gitti. Yakışmışlar, mutlular gerisi boşş :)

Evlenecek olanlar için gelinlerimizin hep yüksek kalite resimlerini koyuyorum ki fikir sahibi olun, alın hemen terzinize gidin :) 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.