Pages

Gornji oglas

Monday, June 24, 2013

Kolları Kesip Bele Taş Koymakla TASARIMCI Olunmuyor !



Hep diyorum. Benim gözümden kaçsa bile sizlerin gözünden kaçmıyor diye. Geçtiğimiz hafta Evelize Kosif 'in Selma Çilek tasarımı elbisesiyle ne kadar hoş göründüğünün postunu yazmıştım. Selma Çilek tasarımı diyorum çünkü sosyal medyada #selmacilek olarak etiketlenmiş. Hatta yanılmıyorsam tasarımını bizzat Evelize Kosif 'in kendisi Selma Çilek adına yapmış. Ama bir diğer resimde ise #selmacilek design olarak etiketlenmiş. Artık nasıl bir tasarımcılık becerisiyse buyrun büyük uğraşlarla hazırlanan tasarımın orjinali Stephane Rolland elbise. Rahat rahat elbise için tebrikler bile kabul edilmiş. 

Stephane Rolland 'ın tasarımını beğendim ve kendimce yorumlayıp diktirdim ya da müşterime diktim demek başka hiçbir bilgi vermeyip başkasının tasarımını kendine mal etmek başka..

Ne yazık ki kolları kesip bele taş koymakla tasarımcı olunmuyor ! 




UYARI : Bu post @ModaVeSosyete 'ye aittir. Kullanmak isteyenler kaynak belirtmek zorundadır. Aksi takdirde yasal işlemlere başvurulacaktır.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.