Pages

Gornji oglas

Thursday, June 27, 2013

Kırmızı Bikinimle Kadırga Sahilinde



"Yaşadığınız her deneyimi ve hayatınızda şöyle ya da böyle yer almış her insanı sizin iyiliğiniz için gönderilmiş olarak görün. Bu evrende tesadüf diye bir şey yoktur."

Merhabaaa :)

Her anı tam anlamıyla özümseyerek yaşadığım için tatilin tadına varabiliyorum. Eğer siz, 
"Ben hayatın akışında kendimi kaybettim.Ne zaman sabah oluyor ne zaman akşam, nereye gidiyorum, nerede ne yapıyorum , kiminle konuşuyorum farkında değilim." diyorsanız, şuan durun ve silkelenin.Bu an bir daha geri gelmeyecek ve siz , bir daha aynı siz olmayacaksınız. 

Yıllar sonra geriye dönüp baktığınızda "Zaman nasıl geçti anlamadım." diyenlerden olmamak için 
şimdi başlayın soluduğunuz havayı hissetmeye...Derin nefes alın ve bunun için mutlu olun.


Önce sabah yürüyüşü yaptım. Fırsatım varsa sahilde yürümeye bayılırım,biliyorsunuz. 

Uzun kollu ve ince bir şey giyiyorum yürüyüşte çünkü koruyucu kullanmama rağmen üzerimdekinin izi kalabiliyor üzerimde :) Bu öpücüklü tshirt Zara'dan.


Şapkasız çıkmam abi modunda devam :)
H&M den aldığım siyah şapka gayet kullanışlı,başı ağrıtmıyor.
Kırmızı terlikler Havaianas !

Benim ayaklarım biraz hassastır. Bu kesmedi, acıtmadı ,vurmadı. Yani gayet iyi :)


Uzanmışım kumsalaaa Pull and Bear eteğimleee ...


Veee H&M 'den aldığım kırmızı gözlüğüm! Pek tatlı , değil mi? :)



Bikini ise yine Calzedonia'dan... 


Yarın görüşürüüüzz :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.