Pages

Gornji oglas

Sunday, June 23, 2013

Havuz Keyfi Part 1 :)) Bakalım Nazzz ne giymişşş!


Assos Dove Hotel Resort & Spa

Burada tatil bambaşka!


Assos'ta ilk kez tatil yapıyorum...Denizi mükemmelmiş! Dün tadına baktım ;p

Bugün havuzdayım. Hamakta kitap okuyup,kuş cıvıltıları eşliğinde güneş banyosu yapmak aylardır hayalini kurduğum şeylerdi. Yaşaaasııııın çooook mutluuuyyuuumm :))


"Hamaktan da mı düşmiyah" temalı çalışmam , nasıl? :)


Size, benim buaralar okuduğum kitaplardan birini tavsiye etmek istiyorum. Aynı anda bir kaç farklı kitap okuyanlardanım artık biliyorsunuz. "Kendi Kutup Yıldızını Bul" içinde küçük küçük hikayeler barındıran güzel bir karışım. Bir sayfasını paylaşmak istedim:



İlk gün Nivea 20-30 faktörle başladık ama eminim bir kaç gün sonra deli gibi "bronzlaşmak"için dereceyi düşüreceğim :))


H&M den severek aldığım beyaz gözlüğüm..
Bu senenin en trend parçalarından biri "aynalı gözlükler" ! 


Manzaranın güzelliği !
Kuşlar da kadraja girmişler :)


Deichmann'dan aldığım ilk ürün : bu güzel terlik oldu. Hem ucuz hem şirin...
Bikiniyi geçen sezon Calzedonia 'dan almıştım. Sıra ancak ona gelebildi. İlk kez giydim ve çok rahat ettim!
Saatim Yargıcı ve bilekliğim Mango .



H&M de görür görmez üzerine atladığım neon plaj elbisesi :



En yakın zamanda görüşmek üzere...

Sevgiler ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.