Pages

Gornji oglas

Friday, June 28, 2013

YAŞAM KOÇUNUZ KARŞINIZDA :)





Bildiğiniz üzere 2 aydır blogumuzdan ayrıydım... Uzun zamandır istediğim ve temellerini çok heyecanlı bir şekilde attığım Yaşam Koçluğu eğitimime ağırlık verdiğim içindi bu ayrılık...  Bu süreçte, okudum, yazdım, düşündüm, kurguladım... Bir tırtıl gibi kozamı oluşturdum ve yepyeni bir ben ile...

Rengarenk bir kelebek olarak kozamdan çıktım....


Uluslararası Koçluk Federasyonu ICF onaylı Yaşam Koçluğu sertifikamla profesyonel olarak bu hizmeti vermeye başladım... Bu süreçte yeni bir internet sitesi oluşacak, tabi ki bu konuyla ilgilenen takipçilerimiz, bu blogdan ismini öğrenebilecekler..


Ayrıca, ilerleyen günlerde yapacağımız bir çekilişle, kazanan takipçimize
1 saatlik koçluk seansı hediye ediyor olacağız.. :)



Hayatınızda hep bir şeylerin ters gittiğini düşünüyor ama bir türlü çözemiyorsanız? 

Yaşam amacınızın ne olduğunu bilmiyor ve bir yaprak gibi savrulup duruyorsanız?

Kendi istediğiniz değil, başkalarının istediği bir hayatı yaşıyorsanız?

Sizi engelleyen bir şeylerin var olduğundan eminseniz, ama bunların ne olduğunu bulamıyorsanız?

Vizyonunuzu oluşturmak istiyorsanız?

Tüm bunları ve / veya diğer tüm sorunlarınızı nasıl çözeceğinizi bilemiyorsanız..?

Hayatınızı daha net görmek istiyorsanız?

Kariyerinizle, işinizle, yaşamınızla, eşinizle, sevgilinizle, arkadaşlarınızla hep aynı problemleri yaşıyor ve artık bu durumdan fena halde sıkıldıysanız?

Rotanızı çizemiyorsanız?

Ne yapmak istediğinizi bilemiyorsanız?

Köşeye sıkışıp kaldığınızı düşünüyorsanız?

Hayatınızın her alanında dengeyi yakalamanız ve kişisel hedeflerinizi oluşturmanız
için sizinle çalışmaya hazırım..

 
Sevgiler

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.