Pages

Gornji oglas

Monday, July 15, 2013

Benden Kaleci Olur mu?


Dünden kalan bu karelerin teması şu:

Benden kaleci olur mu?

Olursa , nasıl olur? :))

İlk fotoda görüldüğü gibi gözlerim kapalı karşılıyorum topu !


Cazibemi kullansam? :p


Fileyle daha başka nasıl poz verebilirim , onu düşünüyorum ...


Uppps...Böyle kilolu göründüm!


Koşarmış gibi yapsam?


Dikkatim dağıldı...
Bu krem rengi oje de pek kullanışlı yahu ; her şeyle uyum sağlıyor!


Saçlarıma uzun zamandır düz fön çektirmemiştim. I like it! (Kale de bile aklımda süs püs )


Klasik pozumuz. Bunu vermeden olmaz :)


Buarada takılarım Forever New !


Benden kaleci olmaz bunu biliyoruz ama kalede çekim bizi eğlendirdi .

Etek : Koton
Tshirt : H&M


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.