Pages

Gornji oglas

Monday, July 8, 2013

Onun Adı Siyah !

norma_kamali_1.jpg (1220×820)shimmi.jpg (1220×820)asos_swimwear
Yaz sıcakları artık iyiden iyiye başladı, Ramazan ayı dolayısı ile deniz için sabretmek gerekecek ama mayo tercihimi paylaşabilirim değil mi?....
Ben her zaman mayoda sadeliği  ve doğal olarak siyah rengi tercih ederim.
Siyah her daim şık, asil ve havalıdır.
 Şimdilerde mayo almak isteyenlere fikir olsun diye bu mayoları paylaşıyorum.
 Tercih yapamadım ben, sanırım 3'ünü birden almak istiyorummmm !...
  * 1: Askısız üst, askı izi olmaksızın bronzlaşmak için birebir.
  * 2: Tek parça, tek omuzlu bir model. Seksi ve şık .. Romy Schneider'in giydiği mayoları anımsatıyor.
  * 3: Arkası çok harika ! Değil mi? Bir de vücudun yanında  çizgi  şeklinde harika bir dövme ile, çok havalı... Ya  çok ileri gidiyorum? Kıskanıyorum:pp
 Harika!
 En sevdiğiniz hangisi ?
{garancedore}
♥  Follow Me on Bloglovin 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.