Pages

Gornji oglas

Tuesday, July 2, 2013

Trend | Makrome Modası


Düğümlenerek yapılan makrome saksı askıları yine çok moda. 
O kadar da basit ki, çok iyi makrome bilmeniz gerekmiyor, çiçekler çok güzel duruyor.
 Bunun için  ihtiyacınız olanlar: 
 * İnce ip veya pamuk ipi, 
 *Küçük bir plastik veya seramik kase, 
 *Küçük bir bitki, 
 * Makas.
Adım 1 - Bitkiyi saksısından çıkarın, güvenli olacak  bir şekilde seramik saksıya aktarın. Ekstra  toprak eklemeniz gerekebilir.
 Adım 2 - Naylon veya pamuk ipinden sekiz adet kesin. Her bir parça bitkiyi  asmak istediğiniz  uzunluğa bağlı olarak, en fazla 4-5 metre uzunluğunda olmalıdır.
 Unutmayın, rahat çalışmak için ipin uzunluğunun fazla olması her zaman daha iyidir.
Adım 3 - Sekiz parça ipi bir araya toplayın ve üstünde uzun ip bırakarak,  ucunda bir düğüm yapın.
Adım 4 - Bölüm başına iki adet ip olacak şekilde , dört bölüm ip ayırın.
Adım 5 - Her seferinde ipin bir bölümünü alarak, sekiz adetin  bağlı olduğu  düğüm üzerinde birkaç cm. bırakarak düğümlemeye başlayın. 
Adım 6 - Kalan üç bölümü aynı şekilde tekrarlayın.
Adım 7 - Bitiş düğümü atarak devam edin.
Adım 9 - Geri kalan bölümleri aynen tekrarlayın. Son düğüm tamamlandıktan sonra, ip kenarlarda kare gibi ve ortasında çapraz gibi bir şekil olmalıdır. Dört bölümden her biri ayırıp tekrar ipleri aynı hizaya getirin.
Adım 10 - Kalan bölümleri bir düğümle ipleri ikili  bağlayın.
Adım 11 - Ortasına bitkiyi  yerleştirin. Bir arada bağlanan 8'li orijinal düğüm kase altında olmalıdır.
Adım 17 - Tepede hepsini düğümleyip, püskül bırakıp fazla ipi kesin.
Adım 18 - Bir pencereye  ya da balkona asın. Ben öyle yaptım çok güzel oldu!
Farklı olarak iplere nazar boncukları da ekledim.
BAKINIZ BURADA DA VAR:

Çeşitli makrome saksılıklar:
makrome asılı yetiştiricilerinin konaklamakdiy makrome yetiştiricilerinin

{centsationalgirl.}
{elementeden.com}
♥  Follow Me on Bloglovin   

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.