Pages

Gornji oglas

Wednesday, May 29, 2013

2013 TOG BAZAR

Bildiğiniz gibi Tog Bazar gerek anlamı gerek katılımcıların fazla olması dolayısıyla bol bol şıklık görebilmemiz adına bendenizin pek sevdiği bir organizasyondur. 

Geçenlerde çok sevdiğim bir arkadaşım Tog Bazar için gelsin Hermes'ler gelsin Celine'ler diye tivit atmıştı. Komik ama bir o kadar da gerçeğin ta kendisi. Bu organizasyonda bol bol en baba markaları görürüz. Sanki sessiz ama bir o kadar da belirgin bir şıklık yarışı söz konusudur :)

Yine kural değişmedi. Yığınla şıkımız var hadi hep beraber inceleyelim bıdı bıdı edelim :)

Öncelikle en şık bulduklarımla başlamak istiyorum. Bu organizasyonun bir dress code'u yok ama mümkün mertebe rahat ama şık bir tarzınızın olması en doğrusu. Marka giyinin ama bas bas bağırtmadan yumuşak yumuşak dokunuşlar yapın. Tabi bu cümle benim sosyetem için pek geçerli bir akçe değil :)


Begüm Şen alışıldık tarzından çok farklı çiçek desenli bir Bottega Veneta elbiseyle katılmış. Bu elbisenin altına pekala bir balerina ya da babet ayakkabılar da olurdu ama Begüm Şen tarzını ancak bu kadar zorlayabilir. Çekmiş nefiss bir Tom Ford stiletto ve harikalar yaratmış. Kermes ruhu için bir gıdım fazla olsa da o kadar güzel ve şık görünüyor ki çemkirsem mi çemkirmesem mi arada kaldım :) Ama birşeyden eminim o da sakın kahküllü saç modelini değiştirmesin müthiş yakıştı. 


Feryal Gülman da kermes için bir gıdım fazla olanlardan. Şıklığı konusunda tek bir eleştirim bile olamaz çünkü gerçekten kusursuz. Dolce&Gabbana çizgili etek nasıl da yakışmış. Givenchy stilettoları, Kwanpen croco çantası ve Linda Farrow gözlükleriyle muhteşemm !


Sanem Tezman kusursuz. Kermese işte böyle gidilmeli. Phillip Lim gömlek elbisesi, Hermes platform ayakkabıları ve omuza astığı mini Chanel 'i ile tam da işte bir kermeste en fazla şıklık derecesi budur der gibi. Bu tarz sportif parçalarla şahaneler yaratıyor !


Beyza Arslan kermes değil de sanki Glastonbury festivaline katılır gibi olmuş ama olmuş mu pekala da olmuş. Dantel elbisesiyle botlarının uyumu çok güzel. Tam kıvamında abartmadan gençliğini ve zevkini konuşturmuş. Ama spor tarzla taşımasına rağmen bu kıyafete bir Hermes olmuş mu derseniz işte orda dururum. Niye bir Mulberry niye bir Proenza Schouler seçilmez anlamadım ki !!


Yasemin Masis Kenzo elbisesiyle çok güzeeel !! Hep bu tarz elbiseler giyiyor ve en doğrusunu yapıyor. Renk müthiş yakışmış. Chanel babet seçimi muhteşemm. Elbisesiyle aynı renk Chanel çanta seçimi biraz fazla mı dedim ama ortada o kadar güzel bir uyum var ki doğrusu yazmaya elim gitmiyor :)


Ece Doğulu her zamanki rahat tarzıyla. İki arkadaşın gözlükleri de ortalığı yakmış kavurmuş. Çok hoş görünüyorlar :)





Aylin Tahincioğlu 'nu çoook özlüyorum. Artık eskisi gibi davetlere çok sık katılmıyor ve bu beni ciddi ciddi üzüyor :) Tabiki bir kermes için yine çok fazla ama şık mı evet şık. Jilet gibi pantolonu çok yakışmış. Takıları, saçı başı herşey mum gibi. Ama o gömleği düğümleme işini bir türlü sevemiyorum. Çok nadirdir beğendiğim. Hele klasik tarzla hiç uyuşturamıyorum. 


Burcu Karabacak 'ın çiçekli elbisesi çok yakışmış. Zaten çıtı pıtı minyon bir hanım. Bu boy hacimli etekler vücut tipine çok yakışır. Keşke daha bir koyu çizgiyle 50 'ler tarzına girse. Şeffaf ayakkabı seçimi çok hoş olmuş. Fendi çantası güzel ama olmasa daha iyi olurmuş. Biraz büyük kaçmış. Çok cici çok hoş bir Burcu Karabacak görüyorum.


Siren Ertan Çarmıklı demek rengarenk giyinmek demek. Her renk yakışıyor harika duruyor üstünde. Yine MCQ Alexander McQueen 'in çok desenli ve çok renkli bir elbiseyle hem rahat hem de her zamanki güzelliği ve şıklığında. Bu arada geçen sene piyasaya sunduğu Siren Ertan Istanbul parfümü kokan yeni bir mum koleksiyonu çıkartmış. Hayırlı olsun diyelim :)


Melisa Kanatlı abartılı kaçabilecek fermuar detaylı mavi elbisenin altına taşlı sandaletler giyerek kıyafetine tam yerinde bir denge vermiş. 


Yelda Tiftik 'in sarı renk aşkı devam ediyor. Kıyafetini yakıştırmadım ve kermes için fazla abartılı buldum :( 


Instagram hesabımda sosyetemin kolundaki Hermes fazlalığını eleştiren Jülide Önengüt 'ün kolunda hele hele bir kermeste Hermes görmek beni çok şaşırttı doğrusu :)


Edvina Sponza çocuklarıyla bir arada şahane kareler vermiş. Her birine kalpçikler !! Elinde bir Hermes var ama kıyafeti yüzde yüz spor olunca bir de aynı tonları tutturunca hiç gözüme batmadı. Sanırım spor tarzla kullanılan Hermes 'ler daha bir klas görünüyor.


Eda Taşpınar baştan aşağı çok hoş görünüyor. Gerek saç tokası gerek Zara elbisesinin güzelliği ve yakışması, sandaletleri ve heybe çantasıyla total look müthiş başarılı. En sevdiğimden bir boho tarzı.


Tuğana Savgı 'nın peplum model crochet (tığ) kıyafeti çok hoş ve üstüne kusursuz bir şekilde yakışmış. Chanel Boy çanta seçimiyle boho olabilecek tarza gösterişli lüks havayı katıp bozmuş ama yine de sevdim. Özellikle küpe ve bileklikleri çok şık.


Evet fazla abartıyı sevmiyorum ama Nil Uyguner gibi sadeliği de sevmiyorum. Buruşuk pantolonu çok kötü görünüyor. Durumu Hermes bile kurtaramamış.


Fulya Terim baştan aşağı pembe pembe gönlüm sende demiş ! Ama ne yaşına ne de vücut tipine hiçbir şey yakışmamış. Ben bu fotoyu görmedim sizler de görmediniz tamam mı bir zahmet hemencecik unutun !!


Aslı Şen baştan aşağı çok hoş görünüyor. Kermeste jean pantolon giymesini çok sevdim. Jean giymiş ama elbette ki kıyafetinin her santimi ince düşünülmüş. Saç modeli, gözlükler muhteşemmm !!


Bir başka jean ile katılan Selin Kozak olmuş. Tek kelimeyle harika görünüyor. Gencecik, rahat ve tam da ortama uygun bir kombin içinde.Güzelliği bile ışıl ışıl parlamış, bayıldım !!


Kermes için kıyafeti bir gıdım fazla kaçan Didem Antebi 'ye DVF elbisesi çok yakışmış. Aquazurra stilettolar nefis bir seçim olmuş.


Şeyda Coşkun da susma hakkımı kullanmak istiyorum. Hızlı gelen şöhret pek yaramamış gibi görünüyor. Herşeyi fazla abartılı sevmedim.


Bunun yanısıra kardeş Tuğba Coşkun harika görünüyor. Püsküllü gömleği, incili pantolonu ve ayılıp bayıldığım bir modele sahip sandaletleriyle çok şık.


Gül Gölge Saygı 'nın kareleri şahane. Normal bir tee bir etek altına spor ayakkabılarla kolunda yavrusuyla kötü görünüyor demenin imkanı var mı elbette yok :) Ama bu sadeliğe yaptığı makyaj çok fazla kaçmış demezsem de olmaz :)


Anacım bıkmadık şu Peter Pilotto 'lardan. Valla markanın şanını şöhretini bizim sosyetikler mahvetti. Sema Basa 'nın ayakkabısını da turuncu seçmesini beklerdim neyse ki siyahta karar kılmış. 


Ronit Gülcan nefiss görünüyor !!


Elif Gönlüm baştan aşağı beyaz dökümlü gömleği pantolonunu renkli aksesuarlarla renklendirmiş iyi etmiş. Çok hoş görünüyor.


Suzan Sabancı Dinçer 'i ilk kez beğeniyorum diyebilirim. Çarpıcı fıstık yeşili renginde bir pantolon ve üst giymiş ama makyaj yapmamış ve çiçek desenli bir çanta seçerek kıyafetinin fazla dozunu tam ayarında düşürmüş. 


Arzu Atabarut 'u kaçırsalar fidye istemeye gerek yok takıları yeter !


Sinem Güven yine çok hoş ve yerinde dozunda nefis bir şıklık içinde !


Allahıım aç kollarını yanına geliyorum !! Merih Turan 'ın üstündeki Erdem üst ve pantolon nedir Yarabbim bana birşeyler de yoksa aklımı kaçiriciiim !! Lütfen herkes yaşına göre giyinsin !!


Eda Kosif 'te ilk dikkatimi çeken kolundaki Tom Ford çantası oldu. Çok değişik bir forma sahip ve baktığınızda eminim yelek gibi görmüşsünüzdür. Ebru Kadayıfçıoğlu 'nun Chanel 'leri ayaklarımız için bu yazın olmazsa olmazı haberiniz olsun !


Fatoş Sarıgül 'ün Hermes 'ini geçtim, pırlanta bileziği, Van Cleef&Arpels küpeleri bir kermes için çok ama çok fazla. Daha çok genç. Bu kadar yaşının çok ötesinde giyinmesine bir türlü anlam veremiyorum. 


Bir lüks marka reklamı daha. Ana kız Nuran-Burcu Erçil çok hoş görünüyorlar ama fazla marka deryasına dalmışlar. 


Yine ve yeniden bir Peter Pilotto ve bu sefer Chanel clutchlı bir kombin. Bünyem şu postu yazarken zilyon Hermes 'e alışmıştı da bir kermeste Berin Okçu vesilesiyle ilk kez Chanel clutch kullananı da gördüğüm için yine allak bullak oldu !!


Özer kardeşlerde de maşallah her markayı bulabilirsiniz :) Ama bir arada o kadar klas bir şıklık sunmuşlar ki hayran kaldım. Muhteşemm görünüyorlar !! İsimlerini oldum olası karıştırıyorum o yüzden favorim olarak en sağdaki demek zorunda kalıyorum. 


Berrin Yoleri toplantıdan çıkıp da gelmiş olmalı.


Burcu Kara çok hoş görünüyor. Sade, rahat ve gayet şık.

Sevgili okuyucularım bir süre Chanel ve Hermes görmesem iyi olur hakkaten bayılmama ramak kaldı !! Ben en iyisi biraz dinleneyim anca kendime gelirim :) Hepinizi öpüyorum yorumlarınızı bekliyorum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.