Pages

Gornji oglas

Friday, May 24, 2013

Adil Işık ! Ne giydim?


Selamlarrrr !

Nasılsınız ? Keyifler yerinde galiba çünkü bugün günlerden cuma .

Haftasonu geldiğinde etrafta enerji değişiyor , net :)

Bu hafta sizin için Adil Işık'a girdim. Cengiz Abazoğlu ve Merve Boluğur'un tasarımlarından denedim.

Mezuniyet için pişti olmak istemiyorsanız biraz fark yaratacaksınız ;)


Bu çizgili elbisenin tasarımı Merve Boluğur'a ait.
Ayak bileğine kadar uzanıyor,derin bir göğüs dekoltesi var.


Saks mavisi görmekten bıkmış olabilirsiniz ama ben bu elbisenin omuz detayına bayıldım.
Çok havalı! (Merve Boluğur)


Bu siyah Cengiz Abazoğlu tasarımı elbise favorim.
 Boyu diz altı olup,sırt dekoltesi verilen elbiseleri ayrıca seviyorum :)





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.